کد خبر: 119685 - تاریخ: شنبه، 17 سپتامبر 2016 - 23:45

حکایت دیوار مدرسه ای که شش ماه پیش فرو ریخت؛

دیوار دبیرستان راه زینب منجیل چشم انتظار تحقق وعده ها

در کمتر از یک هفته مانده به بازگشایی مدارس، دیوار فرو ریخته شده دبیرستان نمونه راه زینب منجیل در سایه کمبود اعتبارات مرمت نشده است.

به گزارش خوبان، دهم فروردین امسال بود که به دلیل حجم بارندگی ها دیوار مدرسه راه زینب منجیل روی خودروهای پارک شده مسافران نورزی این مدرسه خراب شد. هرچند این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی بسیاری به اموال مردم وارد کرد و دیوار این مدرسه را به کلی تخریب کرد.

از آن روز نزدیک ۶ ماه می گذرد و کمتر از یک هفته دیگر فصل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ فرا می رسد اما کماکان دبیرستان دخترانه راه زینب فاقد دیوار است.

  • عدم تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت دیوار مدرسه

مدیر آموزش و پرورش رودبار عدم تخصیص اعتبارات لازم را از علل عدم مرمت این دیوار عنوان می کند و می گوید: عدم تخصیص اعتبارات لازم برای مرمت دیوار سبب شده در روند اجرای این پروژه وقفه ایجاد شود.

دکتر حمید آقاجانی ابراز کرد: مرمت دیوار دبیرستان راه زینب منجیل قریب به ۶۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

  • اگر دیوار یک سایر شهرستانهای گیلان بود، اداره کل نوسازی بازم سکوت می کرد؟

عضو شورای اسلای شهر منجیل نیز از تاخیر در روند بازسازی دیوار فروریخته شده دبیرستان راه زینب ابراز گلایه کرد و گفت: جای تاسف دارد که یک دیوار ۳۰ متری پس از گذشت چند ماه تاکنون بلاتکلیف مانده است.

رامین ضیایی، ادامه داد: مدتی دیگر فصل بازگشایی مدارس آغاز می شود اما هنوز دیوار مدرسه فرو ریخته شده مرمت و بازسازی نشده است.

وی ادامه داد: اگر دیوار مدرسه سایر شهرستانهای استان گیلان فرو ریخته شده بود اداره کل نوسازی مدارس گیلان یقینا اینقدر بی تفاوت از کنار آن نمی گذشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان با گلایه از بی توجهی به تاخیر در بازسازی دیوار این دبیرستان دخترانه، خواستار تخصیص اعتبار لازم و اجرای هرچه سریعتر این پروژه شد.

  • قول مساعد فرماندار برای تامین اعتبار

فرماندار رودبار که شنونده مسائل و مشکلات این مدرسه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودبار بود، دستور اکید برای ساخت دیوار دبیرستان دخترانه راه زینب منجیل صادر و از آموزش و پرورش و نوسازی خواستار اجرای آن شد.

سید اسماعیل میرغضنفری، نسبت به تامین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه قول مساعد داد.

منبع:زیتون خبر

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads