کد خبر: 9954 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 اکتبر 2012 - 10:03

مردم دیار خراسان بار دیگر ارادت خود را به حضرت آقا ثابت کردند.

جمع آوری 102 راس احشام نذری مردم خراسان شمالی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب

نذورات مردم خراسان شمالی برای سلامتی رهبر انقلاب اسلامی در محل امامزاده سید عباس‌ابن موسی‌بن جعفر بوجنورد جمع‌آوری شد.

به گزارش خوبان به نقل از  خبرگزاری فارس  این برنامه به یمن سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان صبح امروز انجام شد که در این راستا 100 رأس گوسفند و 2 نفر شتر برای ذبح به عنوان نذورات از سوی مراکز متولی جمع‌آوری شد.

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس‌ابن‌موسی‌ابن جعفر بوجنورد در اینباره اظهار داشت: این میزان نذورات با محوریت اوقات و امور خیریه، هیئت‌امنای امامزاده سید عباس، کمیته امداد و بهزیستی جمع‌آوری شده و قرار است تا این نذورات برای ذبح به کشتارگاه انتقال یابد.

محمدرضا یزدان‌پناه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد بر اساس برنامه نذورات مردمی پس از کشتار در بین افراد نیازمند و مستضعف توزیع خواهد شد.

وی از مشارکت نیکوکاران برای تأمین هزینه‌های خرید این تعداد احشام که به منظور سلامتی رهبر فرزانه انقلاب ذبح می‌شود قدردانی کرد.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب چهارشنبه هفته گذشته سفری 8روزه‌ای را به استان آغاز که عصر روز گذشته سفر رهبری به خراسان شمالی خاتمه یافت. معظم‌له همچنین شب گذشته به یمن سفر به خراسان شمالی، به زیارت امام هشتم نیز مشرف شدند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads