کد خبر: 9790 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2012 - 21:23

سلام ما را به “نورعلی” برسان

یکی دیگه از همین «مرد»های سپاه که عمری را در منطقه سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و تروریست ها در کنار شهید نورعلی شوشتری و سردار شهید محمدزاده گذرانده بود، به همرزمانش پیوست.

به گزارش خوبان، مهدی بختیاری در آخرین پست وبلاگ مرصاد نوشت: آدم های عجیبی هستن این سپاهی‌های قدیمی! خصوصا این افرادی که تو تیپ‌های نورعلی شوشتری بودند.

نورعلی شوشتری سه سال قبل، 26 مهر 88 بود که در یک عملیات تروریستی در منطقه پیشین سیستان در حالی شهید شد که در کنار مردم و قبایل بلوچ بود.

سردار شهید نورعلی شوشتری

 حالا سه سال بعد، یکی دیگه از همین «مرد»های سپاه که عمری را در همین منطقه سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و تروریستها در کنار نورعلی شوشتری و سردار شهید محمدزاده گذرانده بود، به همرزمانش پیوست.

سردار شهید رجبعلی محمدزاده

سردار حبیب الله لکزایی جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان (سپاه سلمان)  رو چند ماه پیش تو یکی از همایش های سپاه در تهران دیدم.

وسط همایش ازش خواستم تا برای مصاحبه لطف کنه و از سالن بیاد بیرون، بی درنگ قبول کرد و منم چنتایی سوال درباره مسایل جنوب شرق ازش پرسیدم.

امروز که خبر شهادتش رو یکی از دوستان بهم داد، جا خوردم.

سردار شهید حبیب الله لکزایی

البته همون روز هم احساس کردم که حال چندان مساعدی نداره ولی اینکه امشب (۲۵ مهر ۹۱) در شب شهادت فرمانده اش به او پیوسته، به نظرم جالب اومد. کاش سلام ما را هم به نورعلی برساند…

این نسل به نظر من دوست داشتنی ترین نسل سپاهند؛ پیرمردهایی که بیشتر از صد جوان کارآیی دارند و انگیزه.

پسر این سردار شهید هم به دست گروهک ریگی به شهادت رسید، گروهکی که فرمانده دوست داشتنی شهید لکزایی یعنی نورعلی شوشتری را هم سه سال قبل از ما گرفت.

اگر می خواهید از اینها بیشتر بدانید، سراغشان را از مردم سیستان و بلوچستان بگیرید.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads