کد خبر: 9616 - تاریخ: دوشنبه، 15 اکتبر 2012 - 09:56

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستارا

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستارا خبر داد و گفت: این همایش 26 مهر جاری به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، محمد بابایی عصر امروز در جلسه ورزش و جوانان استان به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی استان اظهار کرد: سرانه ورزشی در گیلان 58 سانتی‌متر بود که با برنامه‌های افتتاحیه در هفته دولت امسال و دهه فجر، به 62 سانتی‌متر سرانه ورزشی افزایش می‌یابد.

وی توجه به زیرساخت‌های ورزشی، توسعه و گسترش ورزش همگانی را از ماموریت‌های مهم دانست و افزود: توسعه ورزش روستایی، بومی، محلی و توسعه ورزش قهرمانی از ماموریت‌های حوزه ورزش و جوانان است.

این مسئول با بیان اینکه گیلان دارای 120 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است، گفت: سال گذشته بالغ بر یک‌هزار و 200 مدال رنگارنگ از طرف ورزشکاران کسب شد.

بابایی به برگزاری برنامه‌های ورزشی‌تفریحی ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 230 برنامه فرهنگی ورزشی، تفریحی در حوزه ورزش وجوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش استان برگزار می‌شود.

وی، گلباران مزار شهدا، دیدار جامعه ورزش با خانواده‌های شهدای ورزشکار، همایش پیاده‌روی خانوادگی در ماسال، رحیم‌آباد و سیاهکل، همایش ورزش شامگاهی، همایش پیاده‌روی و بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان را از جمله برنامه‌های ورزش و جوانان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در رشت، فومن، رودسر و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی را از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان استان ذکر کرد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی روز تربیت بدنی و ورزش در آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش ساعت 7:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 26 مهر جاری در آستارا برگزار و به صورت زنده از شبکه سوم سیما نیز پخش می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads