کد خبر: 9469 - تاریخ: شنبه، 13 اکتبر 2012 - 19:05

حجت الاسلام عاشوری:

منافقین برای حفظ موجودیت خود مجبورند به نوکری آمریکا تن بدهند.

آنهايي که در ابتداي تشکيل گروهک خود، مبارزه با استکبار آمريکا را يکي از اهداف خود قرار داده بودند، امروزه مجبورند براي حفظ موجوديت خود به انواع خفت و خواري و نوکري براي آمريکا تن بدهند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام روز گذشته به امامت حجت الاسلام عاشوری در مصلای نمازجمعه ی خمام برگزار شد.

خطیب نماز جمعه ی خمام با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه و نماینده امام (ره) در سال1361 توسط منافقین، افزود:  منافقيني که خدا را از مقصد و هدفشان برداشتند و خلق خدا را به جاي آن نشاندند. و به جاي مجاهد في سبيل الله، مجاهد خلق را بعنوان آرم آرمان خود برگزيدند. لذا با هرگونه صدايي که به توحيد و يگانه پرستي برمي خواست، با خشونت و انفجار و ترور برخورد مي کردند. و چون به مبارزه با خداوند برخواستند، خداوند هم آنها را آواره دنيا کرد. آنهايي که در ابتداي تشکيل گروهک خود، مبارزه با استکبار آمريکا را يکي از اهداف خود قرار داده بودند، امروزه مجبورند براي حفظ موجوديت خود به انواع خفت و خواري و نوکري براي آمريکا تن بدهند.

امام جمعه ی امام در ادامه سخنانش با اشاره به سالگرد شهادت حضرت امام جواد علیه السلام در آخرین روز ماه ذیقعده در خصوص نحوه ی شهادت ایشان گفت: ایشان با دسيسه هاي معتصم خليفه عباسي و  توسط دختر مأمون که همسر امام جواد(عليه السلام) بوده به شهادت رسيد. خلفاي بني عباس که مرکز خلافت خود را به بغداد منتقل کرده بودند، براي اينکه جلوي مبارزات امام جواد(عليه السلام) را بگيرند آن حضرت را از مدينه به بغداد احضار کردند و مدتي بعد به شهادت رساندند. بطوريکه حضرت در محرم 220هـ وارد بغداد شد و در 29 ذيقعده همان سال به شهادت رسيد. يعني حدود 11 ماه بعد.

حجت الاسلام عاشوری در پایان خطبه ی دوم با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبري با برشمردن توانايي ها و ظرفيت هاي موجود در کشور، آينده درخشاني را براي ايران اسلامي ترسيم کردند و در مقابل، دشمنان مستکبر ملت ايران را تهديد به اضمحلال و ابتلاي به مشکلات لاينحل نمودند.

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads