کد خبر: 8993 - تاریخ: یکشنبه، 7 اکتبر 2012 - 09:59

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

یک هزار نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان مشغول به کارند.

در گیلان حدود 26 واحد مشکل‌دار با درصد 50 و یا بیشتر وجود دارد که در کمیسیون کارگری استان و شورای برنامه‌ریزی پیگیر مشکلات آنها هستیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، خلیل حنیف امروز در گفت‌وگویی  با اشاره به وجود 2 هزار و 830 واحد تولیدی و صنعتی در گیلان اظهار کرد: در این واحدها یک‌هزار نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

وی درباره کارخانه‌های مشکل‌دار ابراز کرد: در گیلان حدود 26 واحد مشکل‌دار با درصد 50 و یا بیشتر وجود دارد که در کمیسیون کارگری استان و شورای برنامه‌ریزی پیگیر مشکلات آنها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان درباره بخشودگی بدهی تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: برای تمام واحدهای تولیدی‌ و صنعتی که در گذشته از تسهیلات استفاده کرده بودند و به دلایلی نتوانسته‌اند وام خود را به موقع پرداخت کنند بانک‌ها جرایمی را مشخص کرده اند که طبق مصوبه‌ای که در بودجه سال 91 داریم جرایم مالکان این واحدها بخشوده و بدهی به مدت 5 سال استمهال می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مالک هر واحد تولیدی و صنعتی چنین مشکلی داشته باشد می‌تواند به دبیرخانه کاگروه اشتغال مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کند و ما این کار را انجام می‌دهیم که جرایم آنها بخشوده و اصل وام آنها نیز تقسیط شود.

حنیف از اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش و طرح‌های نیمه تمامی که قبلا از تسهیلات بانک ملت استفاده می‌کردند خبر داد و یادآور شد: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads