کد خبر: 8882 - تاریخ: جمعه، 5 اکتبر 2012 - 22:11

واکنش به “خداحافظ شما”ی رئیس‌جمهور

یک نماینده سابق مجلس گفت: تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد در مصاحبه با خبرنگاران مقداری در اظهاراتش احساساتی شده بود و بهتر این بود که مقامی که دومین شخصیت سیاسی کشور است جوانب کار را بیشتر مورد توجه قرار می‌داد و در اظهارا‌تشان دقت داشته باشند که مردم را مأیوس نکنند.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه “اگر خیلی حضور من برایتان سخت است، یک خط بنویسیم خداحافظ شما” گفت: «این فرمایش رئیس جمهور مناسب ملت بزرگ و بزرگوار ایران نبود. تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد دیروز مقداری در اظهارات‌شان احساساتی شده بودند و بهتر این بود که مقامی که دومین شخصیت سیاسی کشور است جوانب کار را بیشتر مورد توجه قرار می‌داد و در اظهارا‌تشان دقت داشته باشند که مردم را مأیوس نکنند.»

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با همشهری آنلاین افزود: همواره مقام معظم رهبری بر امیدوار کردن مردم تأکید دارند. در کشور ما کارهای امیدوارکننده و بزرگی چه به وسیله دولت، چه توسط ملت، چه به وسیله بخش خصوصی و چه توسط شهرداری‌ها در کل کشور بویژه شهرداری تهران هم در دوران تصدی خود آقای احمدی‌نژاد و هم در دوره تصدی آقای قالیباف صورت گرفته است؛ که این کارها در طول تاریخ دولت‌های قبل از انقلاب یا صورت نگرفته یا به صورت ناقص به وسیله خارجی‌ها صورت گرفته است اما امروز ما افتخارمان این است که این پیشرفت‌ها حاصل تلاش و کوشش ملت ما چه جوان و پیر، دانشگاهی و غیر دانشگاهی و … است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: تحول بزرگی به وجود آمده که کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است. لذا این روزها نباید سخنی گفته شود که بوی یأس و ناامیدی دهد. لذا توقع و انتظاری که همه ملت از رئیس جمهور داشتند این بود که کارهای مثبتی که انجام داده‌اند را بگویند اما اینکه در مقام ریاست جمهوری کسی بگوید «خداحافظ»! خداحافظ یعنی چه؟

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: این فرمایش رئیس جمهور مناسب ملت بزرگ و بزرگوار ایران نبود. تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد در مصاحبه با خبرنگاران مقداری در اظهاراتش احساساتی شده بود و بهتر این بود که مقامی که دومین شخصیت سیاسی کشور است جوانب کار را بیشتر مورد توجه قرار می‌داد و در اظهارا‌تشان دقت داشته باشند که مردم را مأیوس نکنند.

وی با بیان اینکه «ما در قبال آراء و اعتماد مردم و در مقابل خون پاک شهیدان مسئولیت داریم.» تأکید کرد: نه رئیس جمهور بدون مردم به رئیس جمهوری رسیده و نه شهردار بدون امکانات مردمی آبرو و حیثیت پیدا کرده است. ما همه مسئولین کشور، بلا استثناء مدیون مردم هستیم و مردم این اقتدار و اعتزاز را به همه مسئولین دادند و کشور را از دست طاغوت گرفتند و دست آدم‌های متدین دادند و بحمدلله مسئولین هم خیلی کار کردند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads