کد خبر: 8848 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 اکتبر 2012 - 16:47

عکس/ ژنرال «الله کرم» در ربع قرن پیش

«حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق:  تا به حال از جزئیات زندگی شخصی «حاج حسین الله کرم» اطلاعات دقیقی منتشر نشده است و شاید این قبیل ریزه کاری های حیات حاج حسین زیاد هم مهم نباشد. امروز حاج حسین، اواسط دهه پنجم از زندگی خود را طی می کند و او را با عنوان «کارشناس امور استراتژیک نظامی» می شناسند. از سوابق ایشان هم تنها فعالیت های سیاسی اش در دو دهه گذشته در اذهان عمومی رسوب کرده است و هر کس و ناکس هم از دیدگاه جناح سیاسی خود به قضاوت درباره ی وی می نشیند اما کمال بی انصافی است که کارنامه درخشان این سردارِ سال های جهاد و حماسه از نظرها پنهان بماند. «حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.
صرف نظر از تمامی گفته ها و تحلیل ها درباره شخصیت سیاسی حاج حسین، بی تردید مردی که تمامی سال های جنگ را از ابتدا تا انتها، در جبهه های نبرد گذرانده،  مدال شرف و غیرت را از تاریخ دریافت خواهد کرد و در صورت ثبات قدم در جاده ی حق و حقیقت، پاداش مجاهدات خود را از سالار شهیدان خواهد گرفت.
تصاویر زیر، در میانه ی سال های دفاع مقدس از «حاج حسین الله کرم» برداشته شده است. خداوند به حق یاران شهیدش، این سردار را عاقبت به خیر گرداند و در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی مستدام بدارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads