کد خبر: 8746 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 اکتبر 2012 - 19:45

چرا از قوه قضاییه و شهرداری تهران انتقاد نمی شود؟

اگر جایی یک انتقاد از قوه قضاییه شده بگویید؛‌ قوه قضاییه انتقاد ندارد؟ شهرداری تهران هیچ اشکالی ندارد؟ چرا یک انتقاد از قوه قضائیه یا شهرداری نمی‌کنید؟

به گزارش خوبان به نقل از فارس: رئیس جمهور در ادامه نشست خبری خود در واکنش به دفاع خبرنگار فارس از اقدامات این خبرگزاری که پرسیده بود آیا اطمینان دارد خبرگزاری فارس در روز تعطیل پیامکی در خصوص قیمت ارز منتشر کرده و آیا یک اقتصاد باید با یک پیامک به هم بریزد؟ اظهار داشت: اقتصاد با یک پیامک زیر و رو نمی شود و کسی هم چنین نگفته است.

وی افزود: 6ماه عملکرد خود همکارانتان را بررسی کنید تا متوجه شوید یک جنگ روانی 6 ماهه است و من مثال زدم که در یک روز تعطیل به صورت وسیع پیامک منتشر شده و این در گزارش رسمی وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات موجود است.

رئیس جمهور گفت: من یک انتقاد کردم و این انتقادم دلسوزانه است نه از روی دشمنی و کسی نباید روی شاخه بنشیند و آن را ببرد.

احمدی نژاد در واکنش به خبرنگار فارس که گفت شما قبلا گفته بودید دلار، کاغذی است که بیشتر از 900 تومان نمی ارزد ولی همین الان چند خیابان بالاتر، در فردوسی، دلار با قیمت نزدیک به 4هزار تومان به فروش می رسد، گفت: اینکه شما می‌گویید الان قیمت دلار 4هزار تومان است بدون اینکه توجه کنیم قیمت واقعی آن چند است، جنگ روانی به وجود می‌آورد و جنگ روانی موضوع شاخ و دم داری نیست.

وی ادامه داد: عده‌ای با دولت مخالفند و ما هم نگفتیم چرا مخالفند اما رفتار برخی رسانه‌ها در قبال دولت معلوم است و من احمدی نژاد هم گردنم از مو باریک‌تر است و تنها کسی هستم شما در مقابل آن می‌توانید اینگونه صحبت کنید.

رئیس جمهور گفت: رسانه‌ها بگویند که چه مشکلاتی در کشور است و اینگونه نیست که فقط دولت مشغول کار است؛ یعنی جاهای دیگر واقعا مشکل ندارند؟

احمدی نژاد افزود: اگر جایی یک انتقاد از قوه قضاییه شده بگویید؛‌ قوه قضاییه انتقاد ندارد؟ نقش قوه قضاییه در کشور کم است؟ این قوه در امنیت اقتصادی نقشی ندارد؟ اگر هیچ نقشی ندارد چطور یک قوه مستقل است که در تراز رئیس جمهور قرار دارد و برخی جاها بالاتر از رئیس جمهور است و می‌تواند رئیس دولت را مورد سؤال قرار دهد.

رئیس جمهور گفت: مجلس هیچ نقشی در تحولات کشور ندارد؟ شهرداری تهران هیچ اشکالی ندارد؟ من خودم شهردار تهران بودم و در همین تهران اگر در خیابانی چاله‌ای پیدا می‌شد صدها مقاله درباره آن می‌نوشتند.

احمدی نژاد گفت: در زمان شهرداری بنده، فردی در یکی از خیابان‌های فرعی مقابل صدا و سیما تعدادی درخت را بر اساس حکم قاضی و با وجود مخالفت ما در زمین یک نهاد غیردولتی قلع و قمع کرد تا برج بسازد. رسانه‌های عمومی علیه من به عنوان شهردار وقت عزای عمومی اعلام کردند.

وی ادامه داد: آن روز فریاد وااسفا سر دادند که محیط زیست از بین رفت و مرا محکوم به بی عدالتی کردند. اما بنده از جایی رد شدم که پر از درختان قدیمی بود که همه ‌آنها را برای خیابان کشی برداشتند ولی هیچ خبری منتشر نشد.

احمدی نژاد گفت: امروز درباره هزینه‌کردها هیچ خبر و سؤالی مطرح نمی‌شود و معلوم است که اقدامات رسانه‌ها یکطرفه است و انگار کسی در کشور جز دولت ایراد ندارد.

وی اضافه کرد: به آقای ضرغامی گفتم کدام قانون گفته صدا و سیما ناظر بر دولت است؟ اما در تلویزیون یک مجری به صورت زنده به رئیس جمهور یا فلان وزیر می‌گوید آقا گوشی را بردارید و جوابگو باشید.

احمدی نژاد گفت: ما که همیشه جوابگو هستیم و در خیابان زیر پای مردم هستیم و اتفاقا تنها کسی هستیم که در این کشور پاسخگوست و به آقای ضرغامی گفتم واقعا هیچ دستگاه دیگری اشکال و انتقادی ندارد و همه چیز در این کشور مرتب است و فقط دولت ضعف دارد؟

رئیس جمهور با بیان اینکه انشاءالله هیچ یک از دستگاه‌ها اشکالی ندارند، تصریح کرد: بالاخره در گوشه و کنار ضعف هست اما چرا یک کلمه درباره مشکلات دیگران صحبت نمی‌شود.

احمدی نژاد افزود: بنده شاید تنها مسئولی هستم که هیچ نگرانی ندارم و همیشه در دل مردم می‌روم و از این جهت به خدا هیچ نگرانی ندارم و خیلی راحت میان مردم هستم؛ برای آنکه دلم با مردم است و هیچ وقت سر سوزنی دوست ندارم به مردم فشار بیاید.

وی ادامه داد: شما به عنوان یک مسلمان بروید بگویید که یک خبر در رسانه‌ها بوده که نقدی به دیگران باشد جز آنکه همیشه از آنها تعریف می‌شود؟

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2012/10/3 - 11:03
    پاسخ

    آقای احمدی نژاد با این فرافکنی ها چی رو می خوای ثابت کنی؟
    تو باید مشکلات مجموعه ی زیردست خودت رو که قطعا بخشی از اون به سو مدیریت خودت برمی گرده اصلاح کنی.
    نه اینکه توپ رو تو میدون قوه قضاییه و مقننه و امثالهم بیندازی.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads