کد خبر: 8607 - تاریخ: یکشنبه، 30 سپتامبر 2012 - 19:10

کشف گراس و بازداشت عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در رشت

در راستای اهداف پلیس فتا برای کاهش جرائم در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس در بررسی های شبانه روزی، صفحه ای را در فیس بوک شناسایی که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب می کرد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: پلیس رشت موفق به کشف سه کیلو مواد مخدر از نوع گراس در این شهرستان شد.

ماموران انتظامی کلانتری 14 رشت در اجرای گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی بنام نیما در امر خرید و فروش مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران کلانتری در بررسی های خود اطمینان از گزارش مردمی حاصل و با هماهنگی مقام قضایی از محل اختفا وی بازرسی و این میزان مواد مخدر را کشف کردند.

شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در فیس بوک

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای اهداف پلیس فتا برای کاهش جرائم در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس در بررسی های شبانه روزی، صفحه ای را در فیس بوک شناسایی که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب می کرد.

سرهنگ ایرج محمد خانی افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مزبور بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارداشت: با پی جویی های فنی و پلیسی انجام گرفته آدرس گرداننده اصلی صفحه مورد نظر شناسایی، پس از اخذ مجوز های لازم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در بازرسی از منزل و مغازه متهم یک دستگاه کیس رایانه، یک دستگاه لپ تاپ، دو عدد فلش، به همراه تعداد زیادی از تصاویر و فیلمهای غیر اخلاقی و تعدادی از عکس های شخصی دختران و زنان با اسم مشخص در پوشه های جداگانه و چندین حلقه فیلم از دختران و زنانی که توسط دوربین مدار بسته مغازه اش ضبط شده بود، کشف شد.

وی در ادامه به افرادی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته اند، هشدار داد: برخورد پلیس فتا با این گونه هنجار شکنان بر خورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads