کد خبر: 8070 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2012 - 16:26

برگزاری اردوی گروه جهادی«شاهراه پرواز» در روستای پردسر صومعه سرا

فاز دوم طرح هجرت گروه جهادی شاهراه پرواز دانشکده فنی مهندسی شهید چمران رشت برای ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی مسجد ‘ملابابا’ روستای پردسر شهرستان صومعه سرا در حال برگزاری است.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان:  برنامه طرح هجرت گروه های جهادی “شاهراه پرواز” از دانشکده فنی مهندسی شهید چمران رشت و “همسنگران” از دانشکده فنی صومعه سرا در منطقه محروم روستای پردسر بخش میراکوچک صومعه سرا در حال برگزاری است.

این اردوی جهادی که با هدف ساخت سرویس بهداشتی مناسب، تجهیز فضای داخلی مسجد و هماهنگی با مسئولان شهرستان برای آسفالت مسیر خاکی و گل‌آلود منتهی به مسجد برگزار شده است، از تاریخ (17 شهریور تا 7 مهر) سال جاری در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، تاکنون بالغ بر سه میلیون و 800 هزار تومان برای اجرای طرح مذکور از ناحیه بسیج دانشجویی گیلان به این گروه های جهادی کمک مالی شده است و دانشکده فنی مهندسی شهید چمران رشت نیز کمک قابل قبولی برای سرعت بخشی به روند اجرایی این طرح پرداخت کرده است.

در این اردوی جهادی، هشت بسیجی جهادگر از بسیج دانشجویی شهید چمران رشت حضور دارند که کاشی کاری، لوله کشی، برق کاری، سقف کاذب سرویس بهداشتی، کف سازی محوطه مسجد و نوسازی مسجد را در دست اجرا دارند.

گروه های جهادی در راستای محرومیت زادیی و رضایت اللهی پا بر عرصه سازندگی در روستاها می گذارند و حضور مسئولان در پروژه ها و بازدید از روند اجرایی آن کمترین توقع اعضای گروه های جهادی از مسئولان شهرستان ها است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads