کد خبر: 7994 - تاریخ: شنبه، 22 سپتامبر 2012 - 17:40

اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی در استان گیلان است

معاون اجتماعی بهزیستی گیلان اعتیاد را مهمترین آسیب اجتماعی در استان اعلام کرد و گفت: بیکاری، طلاق خشونت های خانگی از قبیل سالمند آزاری، کودک آزاری، همسر آزاری در مراحل بعدی قرار دارند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: معاون اجتماعی بهزیستی گیلان اعتیاد را مهمترین آسیب اجتماعی در استان اعلام کرد و گفت: بیکاری، طلاق خشونت های خانگی از قبیل سالمند آزاری، کودک آزاری، همسر آزاری در مراحل بعدی قرار دارند.

فرحناز نوبخت راد افزود: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی در عصر حاضر است که زمینه ‌ساز بروز آسیب ‌ها و انحرافات اجتماعی است.

وی اظهارداشت: کار تخصصی اورژانس اجتماعی (خط 123) توجه به آسیب های اجتماعی، حمایت از آسیب دیدگان و حتی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه است.

معاون اجتماعی بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه خدمات این مرکز در دسترس، تخصصی، به موقع و رایگان است، گفت: درشهرستانها یک مرکز مداخل در بحران وجود دارد که بصورت حضوری مراجعات را پوشش می دهد، علاوه بر این خط 123 و تیم های سیار در مراکز پرتردد شهرها فعال هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان 109 نیرو تخصصی فعالیت دارند، افزود: خوشبختانه با برنامه جدید دولت این نیروها که قبلا در سیستم خصوصی مشغول بودند امسال به جذب سازمان بهزیستی درآمدند.

نوبخت راد در ادامه از فعالیت مرکز اسکان برای زنان آسیب دیده در استان خبرداد و یادآورشد: در این مرکز زنانی که دچار خشونت های خانگی یا وضعیت شان در حالت بحرانی باشد، نگهداری می شوند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads