کد خبر: 7617 - تاریخ: دوشنبه، 17 سپتامبر 2012 - 01:13

پنج گام اساسی برای امروزی شدن زنان!!!

یکی از الزامات پیشرفت در مسیر امروزی شدن مدرک گرفتن به هر روشی و در هر رشته ای است. مهم نیست که در کدام دانشگاه درس می خوانید. همین که کلاسور را یه وری دستتان گرفتید و صبح به صبح زدید بیرون یعنی اولین گام های امروزی شدن را برداشته اید.

متن زیر می تواند راهنمای دختران و بانوانی باشد که دوست دارند از فرق سر تا نوک پا امروزی شوند. اکثر این اصول به صورت تصویری در شبکه های ماهواره ای آموزش داده می شود اما از آنجا که با آمدن این آنتن های دیجیتال کمی کار و کاسبی این شبکه ها کساد شده است بد ندیدیم که این اصول را به صورت دسته بندی شده تقدیم کنیم. بدیهی است هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد؛ بنابراین کسانی که دسترسی دارند شخصا از خانم پونه قدوسی نکات اصلی (بلکه نکته اصلی!) پیشرفت در این مسیر را بپرسند!

مدرک بگیرید
یکی از الزامات پیشرفت در مسیر امروزی شدن مدرک گرفتن به هر روشی و در هر رشته ای است. مهم نیست که در کدام دانشگاه درس می خوانید. همین که کلاسور را یه وری دستتان گرفتید و صبح به صبح زدید بیرون یعنی اولین گام های امروزی شدن را برداشته اید. به رشته دانشگاهی هم فکر نکنید. کاردان فنی تعمیر ماشین های حفاری، مترجمی زبان مالایی به سانسکریت، کارشناسی پرورش گراز وحشی خال‌دار آفریقایی و… همه گزینه های مناسبی هستند که شما می توانید با اتکا به آنها این گام اول را بردارید. هر وقت کم آوردید به دختر وسطی منیژه خانم، همسایه روبرویی خاله سوسن فکر کنید که ایکبیری به صورت مجازی داره آبیاری گیاهان دریایی می خونه اما به اندازه یه هیئت علمی افاده داره! آهان انگیزه گرفتید؟ پس به تحصیلتون ادامه بدید!

کار نکنید
در منزل دست به سیاه و سفید نزنید. حتی اگر هیچ ظرف تمیزی برای غذا خوردن نمانده بود، تخم مرغ ها را کف دستتان نیمرو کنید اما ظرف نشویید. ببینم اصلا مگر شما قرار است غذا بپزید که به فکر ظرف تمیز هستید؟ تخم مرغ ها را خام خام بخورید اما حاضر نشوید که شخصیتتان پای اجاق گاز خرد شود و بسوزد. زنده باد خام خواری، زنده باد غار!

کار بکنید
همانقدر که باید در خانه کار نکنید باید در بیرون از خانه کار کنید. باز هم حواستان باشد که مبادا سوال هایی مثل «کدام کار؟» مانع از پیشرفتتان بشود. مگر ندیدید همین چند وقت پیش کارواشی در تبریز افتتاح شد که تمام کارکنان آن زن بودند. چقدر با شکوه بود؛ چقدر عزتمندانه بود، چقدر شخصیت از سر و روی زن ها می بارید وقتی که راننده های مرد ایستاده بودند و کاگران زن کارواش جلوی آنها ماشینشان را می شستند!
پس شما هم فقط به این فکر کنید یک کاری بیرون از خانه برای خودتان جور کنید. راننده بولدوزر تو تونل مترو نشد، کارگری کارخانه سیمان بالای برج تقطیر! دیده بانی بالای دکل اکتشاف نفت در سی کیلومتری ساحل، وسط خلیج فارس نشد، ریخته گری کنار کوره ذوب. هیچ کدان از اینها نشد، منشی گری را که نگرفته اند. تا دلتان بخواهد شرکت خصوصی ریخته است. ضمنا با کار کردن در این شرکت ها چند تا گام را با هم بر می‌دارید!

آرایش کنید
خب شما بالاخره کار کنید که دوزار پول گیرتان می آید دیگر؛ بهترین راه برای خرج کردن آن خریدن لوازم آرایشی است. یک وقت به این حرف ها گوش ندهید که بعضی ها می گویند در خود کشورهای امروزی زنان سالمشان خیلی آرایش نمی کنندها! این ها همه اش حرف مفت است، برای تشویش اذهان شماست. اصلا خود عروس سلطنتی انگلیس هم که در عروسی به آن بزرگی آنقدر کم آرایش کرده بود سردسته تشویش کن هاست!
خلاصه تا جا دارد آرایش کنید. انقدر آرایش کنید که حتی دیگر خودتان هم خودتان را نشناسید و گزارش گم شدن خودتان را به پلیس بدهید! شنیده اید می گویند کلی از این لوازم آرایش از جنین های مرده درست شده یا چه می دانم تقلبی است و مشکل پوستی پیدا می کند. این هم حرف مفت است. این حرف ها را هم یک دکتری در آورده است که مثل آن عروس سلطنتی اهل تشویش کردن است. اصلا این دوتا قرار بوده با هم ازدواج کنند اما سر اینکه کدامشان بهتر تشویش می کنند دعوایشان شده و زده اند به تیپ هم. بعد هم دختره رفته با نوه ملکه انگلیس ازدواج کرده تا لج این بابا رو در بیاره. آره خواهر، جونم برات بگه که اصل قضیه اینه که دختره…!

ظواهر را حفظ کنید
یک زن پیشرفته باید اول ظاهرش پیشرفته باشد. مثلا باید آنقدر مانتوهایتان کوتاه باشد که در کمد لباس ها نتوانید بین آنها و پیرهن فرق قائل شوید. عرض شال سرتان نباید از دو بند انگشت تجاوز کند. قدتان بدون پوشیدن کفش پاشنه بلند باید نصف وقتی باشد که آن کفش ها را می پوشید! دماغتان را جوری عمل کنید و چنان قوس رو به بالایی به آن بدهید که تا دو روز بعد از بارندگی هنوز روی دماغتان آب باران جمع شده و مانده باشد! جوری گونه بکارید که انگار همیشه در حال بازی نگه داشتن آب در دهان هستید! از بطری آب معدنی غفلت نکنید. نمی دانید چه کلاسی دارد یک بطری 250 سی‌سی آب معدنی دستتان باشد. در خیابان بلند بلند با دوستتان حرف بزنید و بخندید. سه بسته آدامس را یکجا بجوید، به درد دهنتان اعتنا نکنید؛ به این فکر کنید که دارید پیشرفت می کنید.
خلاصه جوری رفتار کنید و عشوه بریزید که وقتی در اجتماع قدم می گذارید قبل از انسان بودن، زن بودنتان به چشم بیاید. ماده باشید نه انسان! این جمله طلایی پیشرفت در مسیر امروزی شدن است.

   محمدرضا شهبازی

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. نام شما...
     | 2012/12/11 - 22:02
    پاسخ

    مطلب مسخره و خیلی چیپی بود
    بهتر نبود بجای مسخره کردن یه نقد درست و علمی مینوشتید؟
    مسخره کردن کار کردن یک زن در کارواش ایراد ندارد؟
    شما چه میدانید که چه نیازی این زنان را به کار کردن کشیده؟

    • خوبان
       | 2012/12/12 - 08:49
      پاسخ

      دوست عزیز ، اصولا به طنز و کنایه سخن گفتن تاثیری به مراتب بیش تراز مطالب جدی دارد. ما نیز بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری با کار کردن زن و حضور ایشان در اجتماع مخالف نیستیم اما کار کردن به چه قیمتی؟ به قیمت زیر سوال رفتن ارزش وجودی زن؟؟؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads