کد خبر: 7566 - تاریخ: یکشنبه، 16 سپتامبر 2012 - 17:09

اطلاعیه روابط عمومی باشگاه داماش در پی شکست سنگین و ناباورانه در شیراز

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش طی دو نامه جداگانه به امید هرندی سرمربی و رضا نجفی سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان از آنها خواسته تا تعیین تکلیف مسائل پیش آمده، از حضور در تمرینات تیم خودداری کنند.

به گزارش خوبان به نقل از سایت باشگاه داماش گیلان، به دنبال شکست سنگین 6 بر 1 تیم فوتبال داماش گیلان در برابر فجر سپاسی شیراز، علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه از جریمه کسر قرارداد برخی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و احتمال جدایی هرندی از این تیم را رد نکرد.
سراوانی گفت: به دنبال نتیجه‌ای که تیم داماش گیلان در مصاف با فجرسپاسی شیراز کسب کرد به غیر از میلاد فراهانی، محمدرضا مهدوی، علیرضا نظیف کار و علیرضا جهانبخش که به خاطر تلاش در میدان تشویق می‌شوند و رسول بروش، سیدرضا چاووشی و حسین کوشکی که نه مورد تشویق قرار می‌گیرند و نه تنبیه، باقی بازیکنان از مبلغ قراردادشان بین 5 تا 10 درصد کسر خواهد شد.
شرایط ادامه همکاری باشگاه داماش گیلان با امید هرندی، دیگر موردی بود که احمدی سراوانی بدان اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص سرمربیگری آقای امید هرندی بزودی از سوی مدیریت باشگاه انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از باشگاه داماش گیلان خبر میرسد، امیر عابدینی از سرمربی و سرپرست تیم خواسته تا تعیین تکلیف مسائل پیش آمده از حضوردر تمرینات خودداری کنند.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه طی دو نامه جداگانه به امید هرندی سرمربی و رضا نجفی سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان از آنها خواسته تا تعیین تکلیف مسائل پیش آمده از حضور در تمرینات تیم خودداری کنند. عابدینی در این نامه ها یادآور شده است که جلسه ای به همین منظور با آقایان هرندی و نجفی به زودی برگزار خواهد شد.
تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان تا اطلاع ثانوی زیر نظر کادر فنی تیم دارکو دراژیک ، افشین ناظمی و مازیار زارع و عبدالله مرغوب مشاور مدیر عامل ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads