کد خبر: 7186 - تاریخ: دوشنبه، 10 سپتامبر 2012 - 17:18

چکیده اخبار ورزشی گیلان

تبریک استاندار گیلان به تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران در پاراالمپیک لندن

به گزارش خوبان به نقل از مهر: به ثمر رساندن سه گل از پنج گل ایران توسط گیلانی ها در رده بندی پارا المپیک تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با درخشش گیلانیها به مدال برنز پارا المپیک لندن رسید.

در دیدار رده بندی رقابتهای فوتبال هفت نفره پارا المپیک 2012 لندن تیم ملی ایران با درخشش پنج گیلانی خود برزیل را پنج بر صفر شکست داد و به مقام سوم رسید.

برای تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران رسول آتش افروز، صادق حسنی، جاسم بخشی، مهران نکویی مجد و مسلم اکبری از گیلان به میدان رفتند که دوگل را رسول آتش افروز و یک گل را جاسم بخشی به ثمر رساندند.

تبریک استاندار گیلان به تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران در پاراالمپیک لندن

استاندار گیلان در پیامی درخشش ورزشکاران گیلانی در تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در پاراالمپیک لندن را تبریک گفت.

در پیام کیهان هاشم نیا آمده است: کسب مقام سوم تیم فوتبال هفت نفره ایران در پارا المپیک لندن که باعث تکمیل افتخارات ورزشکاران کشور در مهمترین و بزرگترین میدان ورزشی جهان برای جانبازان و معلولان شد، بدون افتخارآفرینی فرزندان شایسته و غیرتمند گیلان به دست نمی آمد.

مدالهای رنگارنگ تکواندوکاهای گیلانی در کشور

تکواندوکاهای گیلانی در پیکارهای قهرمانی کشور هشت مدال رنگارنگ کسب کردند، در پایان رقابتهای تکواندوی پسران خردسال کشور در تهران حسین میرزایی از گیلان به مدال نقره رسید، سجاد دانش، محمدرضا کاظمی، محمدرضا ایل بیگی و مهرشاد رمضانی نیز مدال برنز را از آن خود کردند.

درپایان مسابقات تکواندوی دختران خردسال کشور نیز پارمیدا خوشدل به مدال طلا رسید، سیده محدثه حسینی و پریسا غلامپور همگی از گیلان مدال نقره را به گردن آویختند.

در رقابتهای تکواندوی پسران 310 نفر و در بخش دختران خردسال 220 ورزشکار از سراسر کشور در تهران با هم پیکار کردند.

درخشش گیلانیان در رقابتهای رزمی

رزمی کاران گیلانی در رقابتهای رزمی سبک پاهویوت کشور خوش درخشیدند، در پایان این رقابتها مجتبی اصغری از گیلان مدال طلا گرفت، محسن فرزانه نقره و امین احمدی، حسین و حسن رجبی به مدال برنز رسیدند.

در رقابتهای رزمی سبک پاهویوت ایران 200 رزمی کار از سراسر کشور در شهریار کرج با هم رقابت کردند که نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای شرکت در فستیوال جهانی دعوت شدند.

صعود بانوان کوهنورد گیلان به سبلان

بانوان کوهنورد گیلانی به قله سبلان صعود کردند، 14 بانوی کوهنورد تالشی با شعار ورزش دشمن اعتیاد به قله چهار هزار و811 متری سبلان اردبیل صعود کردند، سبلان سومین قله بلند ایران است.

مدافع ذوب آهن اصفهان در ملوان

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان به ملوان بندرانزلی پیوست، سید محمد حسینی مدافع ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در فینال جام باشگاه ‌های آسیا را در کارنامه دارد، قرارداد خود را با ملوان بندرانزلی به ثبت رساند.

حسینی به دلیل اینکه در ابتدای فصل یک بازی برای ذوب آهن انجام داده تا نیم فصل نمی‌تواند برای ملوان به میدان برود

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads