کد خبر: 6750 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2012 - 18:31

آیا خودم وکودکم او را خوب میشناسیم ؟

یک شب همانطور که در ماشین خود نشسته بودم ناگهان چیزی به ذهنم خطور کرد که تا بدان روز اصلا به آن فکر نکرده بودم و آن چیزی نبود جز << بابانوئل >> آخه می دانید چرا ؟ نکته ای که مرا به اعماق وجودم شناور کرد این بود که کودکان غربی امیال و آرزوهایشان را در شب کریسمس از شخصی درخواست می کنند که نام آن بابانوئل است.

به گزارش خوبان، حسین بهجتي میبدی نویسنده وبلاگستان نون و القلم نوشت :
بابانوئلی که ساخته ذهن و افکار بشر است و چنان کودکان را با فیلم ها و داستان هایی که اصلا وجود خارجی ندارد به باور میرسانند که انگار کسی است که او را میبیند ، حرف دلش را گوش و به خواسته هایش ، با مهربانی پاسخ می دهد و حتی در بعضی مواقع شنیده ایم که برای بزرگسالان هم چنین حسی وجود دارد . به هر حال اخت گرفتن کودکان غربی و این حس و عقیده نسبت به بابانوئل چنان مرا تکان داد که احساس شرم سراسر وجودم را فرا گرفت که آنرا درسی برای خود و بچه های شیعه می دانم .

در دین و فرهنگ اسلام ناب محمدی کسی وجود دارد که حی و حاضر و ناظر و قادر به انجام هر کاری است و آن شخص بزرگوار بر همه چیز ما آگاهی دارد و به قول معروف از سیر تا پیازش . حتی به آینده ما آگاه و باخبر است و حتی افکاری که در ذهنمان جریان دارد . اگر در فرهنگ غرب فقط یک روز از سال بابانوئل توهمی وجود دارد ، ما نگوئیم همه روزه ، حداقل هر هفته ، جمعه ها که منتصب به اوست ، با دعای ندبه ، ما را به دیدار آن شخص بزرگوار دعوت نموده اند که به یادش باشیم و برای غریبی و مظلومیتش اشک بریزیم . ما نه تنها هر هفته بلکه در شب تولدش هم  اینقدر در دریای طوفانی دنیا غرق شده ایم که هیچ حسی نداشته بلکه آن حس را هم برای کودکان خود نیز فرهنگ سازی نکرده ایم و چنان در شب تولدش شادی های غیر مجاز انجام میدهیم که دل آن بزرگوار را هم به درد می آوریم .

ولی جدای از همه اینها متاسفانه بخاطر جهل و عناد بعضی از افراد جامعه ، که آنقدر از جنگ و خونریزی و کشت و کشتار او سخن گفته که در نظر بعضی از افراد عوام و حتی خاص جامعه ، ( نعوذ بالله ) چهره خون آشام ، خشن ، قاتل و خونخوار جلوه داده اند که باعث کج فهمی و بد حسی بزرگسالان و جوانان و شاید هم کودکان به آن فرد بزرگوار شده است در صورتیکه آن شخص بزرگوار کسی است که وجودش برای این عالم هستی است و مهربانیش فراگیر عالمیان ، و بنا به بسیاری از روایات همه خلقیات پیغمبر اسلام را داشته و نیز هم اسم اوست .

بله درست حدس زده اید مقصود و هدف من وجود پسر نازنین زهرا ، بقیه الله اعظم ، صاحب عصر و الزمان ، منجی عالم بشریت و یاور مستضعفین جهان حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف است

براستی که ما چقدر بی مهر و محبت شده ایم ؟؟؟؟؟؟

واینقدر بی معرفت هستیم که حتی نمی توانیم وجود نازنینش را برای غیر شیعه اثبات کنیم !!!!

براستی ما را چه شده است ؟؟؟؟؟ که هر وقت اسم از امام زمان را می شنویم فردی در نظرمان می آید که قرار است ما را بکشد .

آیا واقعا چنین است ؟؟؟؟

آیا آن امامی که قلب و دلش همیشه برای شیعیانش می تپد و در همه حال برای او دعا و طلب مغفرت از خدا میکند در آن لحظه که ظهور میکند اینطور برخورد خواهد کرد ؟؟؟؟

اگر تا کنون اینطور بوده اید بر حال خود تاسف بخورید و در جهت برطرف کردن این افکار پلید و شوم تلاش مضاعف نمائید و به کتابها و روایات بسیار زیبای دیگر مراجعه کنید که در آن حال است که مثل امام صادق علیه السلام خواهید شد که آرزوی زندگی کردن در زمان حضرت مهدی را دارد .

انشالله که بتوانیم امام زمان را شناخته و آنرا به کودکان خود ، خوب تفهیم کنیم

و در پایان می خواهم به حضرت ولی عصر بگویم آقا جان ، ای پسر فاطمه ، یابن الحسن  ، دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است و آن سلام کردن بر توست

السلام  علیک یا بقیه الله  فی ارضه

به امید آن روز زیبا

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads