کد خبر: 5919 - تاریخ: یکشنبه، 26 آگوست 2012 - 16:16

هم اکنون 17 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند

رئیس دانشگاه گیلان افزود: این دانشگاه یک ژورنال در سال 84 داشت که هم اکنون این میزان به 14 ژورنال رسیده که چهار مورد علمی و پژوهشی و دو مورد ISI است.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، رئیس دانشگاه گیلان گفت: در سال 84 شش هزار و 730 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که هم اکنون این میزان به 17 هزار دانشجو رسیده است.

عبدالله حاتم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سال 84 تعداد رشته گرایش فعال دردانشگاه گیلان 85 مورد بود که هم اکنون این میزان به 329 رشته رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد دوره دکتری در سال 84 شش رشته با 22 دانشجو بود، اظهارداشت: در حال حاضر این میزان به 64 رشته گرایش با 700 نفر دانشجو دکتری ارتقاء یافته است.

رئیس دانشگاه گیلان گفت: اوایل دولت نهم 30 رشته گرایش با 631 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که در حال حاضر این میزان به 186 رشته گرایش با شش هزار و 260 نفر رسیده است.

وی با عنوان اینکه هفت سال پیش دانشگاه گیلان دارای 325 نفر اعضای هیئت علمی بود که هم اکنون این میزان به 456 نفر رسیده است، افزود: چهار نفر استاد تمام و 16 نفر دانشیار این دانشگاه هم اکنون به 32 نفر استاد تمام و 87 نفر دانشیار ارتقا پیدا کرده است.

حاتم زاده گفت: سال 84 در بین 46 دانشگاه کشور رتبه دانشگاه گیلان 32 بود اما در حال حاضراز بین 103 دانشگاه، گیلان رتبه دهم را دارد.

وی گفت: اوایل دولت نهم تعداد مقالات دانشگاه گیلان 196 مقاله بود که این میزان هم اکنون به 770 مقاله در سال می رسد.

رئیس دانشگاه گیلان افزود: این دانشگاه یک ژورنال در سال 84 داشت که هم اکنون این میزان به 14 ژورنال رسیده که چهار مورد علمی و پژوهشی و دو مورد ISI است.

وی یادآور شد: در دولت نهم و دهم 58 هزار متر مربع فضای فیزیکی نیز به دانشگاه افزوده شد

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads