کد خبر: 5847 - تاریخ: شنبه، 25 آگوست 2012 - 21:32

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان:

تغییر استاندار در شرایط فعلی به صلاح گیلان نیست.

هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمایندگان نباید وابسته به باند قدرت و ثروت باشند اکنون در گیلان هویدا شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به قوت گرفتن شایعه تغییر استاندار گیلان و انتخاب معاون برنامه‌ریزی سابق استاندار پیشین به عنوان جایگزین سعادتی اظهار کرد: به نظر می‌رسد هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمایندگان نباید وابسته به باند قدرت و ثروت باشند اکنون در گیلان هویدا شده است.

وی با بیان اینکه در حدود یک سال باقیمانده از فعالیت دولت دهم هر گونه تغییر مدیریت ارشد استان به صلاح عمومی‌گیلان نیست، تصریح کرد: اگر هر کدام از شخصیت‌های سیاسی اثرگذار استان بخواهند در این مدت کوتاه غیرکارشناسی پیشگام شوند مشخص می‌شود که منافع مادی و باندی خود را بر منافع و مصالح اجتماعی و عمرانی استان ترجیح داده‌اند بنابراین شایعه تغییر استاندار به صلاح گیلان نیست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان به تلاش عده‌ای خاص در زمینه تغییر استاندار اشاره کرد و افزود: کسانی که در این زمینه تکاپو می‌کنند باندهایی وابسته به ثروت و قدرت هستند و به منافع قدرتمندانه خود فکر می‌کنند و مصالح عمومی‌استان را در نظر نمی‌گیرند و این کار غیرعاقلانه است.

وی با تصریح بر اینکه اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران برای ضربه زدن به فضای انقلابی و آرمان‌خواهی اصولگرایی تغییر مشی داده‌اند، ابراز کرد: اینها با نفوذ در مراکز قدرت خودی، می‌خواهند زمینه احیای خود را فراهم کنند.

مهدوی افزود: عقبه حرکت بخشی از افرادی که دارای سوابق روشن نیستند موید این است که چنین تغییراتی با توجه به یک سال باقیمانده به انتخابات ریاست جمهوری کمک به احیای فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان و بهره‌برداری سیاسی و اقتصادی است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads