کد خبر: 5615 - تاریخ: دوشنبه، 20 آگوست 2012 - 11:34

حضرات سیاسیون؛ ما را یاد آنجلینا جولی نیندازید!

مردم فهیم کشورمان این روزها فرق مسئولینی که حقیقتا قصد خدمت رسانی به مردم زلزله دیدده را دارند با مسئولینی که بدنبال بهره برداری تبلیغاتی و کاسبی سیاسی هستند را بخوبی می دانند و فریب این صنف سیاستمدار را نخواهند خورد

مردم فهیم کشورمان این روزها فرق مسئولینی که حقیقتا قصد خدمت رسانی به مردم زلزله دیدده را دارند با مسئولینی که بدنبال بهره برداری تبلیغاتی و کاسبی سیاسی هستند را بخوبی می دانند و فریب این صنف سیاستمدار را نخواهند خورد.

برخی حضرات مسئولین و سیاستمدارانی که این روزها برای مصاحبه و گفتگو پیرامون زلزله آذربایجان از یکدیگر سبقت گرفته و سعی بر محکوم کردن دیگری دارند و سخن از ضرورت پیگری مشکلات مردم مصیبت دیده بر زبان جاری می کنند؛ باید بدانند که در چنین شرایطی تنها درخواستی که ملت این روزها از شماها دارند اینکه لطفا از مصیبت و غم مردم کاسبی نکنید و خواهشا ما را یاد اشکهای آنجیلینا جولی و انسان دوستی او نیندازید و تنها به این موضوع بیندیشید که هر کدام در این فاجعه واقعا تا حد گنهکارید و چه تغییری در عملکردتان می تواند آلام درد ملت باشد.

یکی از مشهورترین کاسب های سیاسی در دنیا را می توان مسئولان و سیاستمدران ایالات متحده آمریکا دانست. مسئولین این کشور که دستشان به خون میلیونها انسان بیگناه در دنیا آلوده است، تنها هنرشان تبریک و تسلیت گفتن های سیاسی به این و آن و فرستادن نماینده صلح و سفیر حسن نیت به کشورهای محروم دنیا به منظور فریب افکار عمومی می باشد اما زمانی که بحث حمایت واقعی از مظلومین دنیا مطرح می شود، نه تنها از آن استقبال نمی کنند بلکه تمام سعی خود را برای حمایت از جنایتکاران و ظالمین و باندهای قدرت و ثروت بکار می بندند.

ماجرای سفرهای هنرپیشه بی بندوبار و فاسد هالیوودی به کشورهای اسلامی و مظلوم دنیا را می توان در راستای این برنامه تبلیغاتی و شوم غرب قلمداد کرد تا جایی که بسیاری از کارشناسان دنیا از او بعنوان یک جاسوس در لباس هنر نام می برند.

آنجلینا جولی (به انگلیسی: Angelina Jolie Voight) زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگز هالیوود, کارگردان، مدل آمریکایی و ” سفیر حسن نیت ” سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است . مجله اقتصادی فوربس، وی را ثروتمندترین هنرپیشه بانوی آمریکا معرفی کرده است.

جولی بارها توسط مجله‌های وابسته به مافیای اقتصادی و سیاسی دنیا و در مراسم‌های مختلف به عنوان بهترین بازیگر؛ برترین مادر بازیگر و … انتخاب شده است. همچنین او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را تصاحب کند.

سفر جولی به افغانستان، عراق و سایر کشورهای محروم دنیا اگرچه ابتدا با نگاه مثبت رسانه های دنیا بازتاب زیادی داشت اما بعدها کمتر رسانه ای حاضر شد از آن بعنوان یک عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه یاد کند. زیرا او از سوی سازمان و سیاستمدارانی به ماموریت تبلیغاتی رفته بود که در کشته شدن و مصیبت میلیونها انسان در سراسر دنیا نقش داشته اند و تصاویر این بازیگر هالیوودی با برخی از فتنه گران جهانی نیز خود گویایی این موضوع بود.

البته این کاسبی های سیاسی تنها به ایالات متحده و همپیمانانش خلاصه نمی شود بلکه برخی از سیاسیون داخل ایران نیز که دلدادگی شان به غرب و سیاستهای آنان بر کسی پوشیده نیست، این روزها از همان شیوه تبلیغاتی و کاسبکارانه در قبال مردم زلزله دیده آذربایجان استفاده می کنند.

سیاسیونی که سالهاست تمرکز خویش را معطوف به بازیهای سیاسی کرده و از توان تصمیم گیری و جایگاه خود هیچ خیری به محرومان و مستضعفان کشور نرسانده اند، این روزها داغتر از دیگران فریاد عدالتخواهی و حمایت از مصیبت دیدگان سر می دهند و لباس مشکی تری نسبت به دیگران بر تن کرده اند.

بگذریم که چه میزان این آه و ناله شان بوی صداقت می دهد و بگذریم از اینکه آیا همین الان با رویت چنین مصیبت بزرگی به خود آمده اند یا خیر و با توجه به اینکه نتیجه کوتاهی های خویش را محسوس لمس کرده اند، تا چه میزان خود را در این فاجعه گنهکار می بینند اما فریادی که در این میان نباید خفه شود و بلندتر از قبل زده شود اینکه “حضرات مسئولین و سیاسیون! قدری از بازیهایتان برای کسب قدرت و ثروت کم کنید و به فکر پیگیری مطالبات ولی امر مسلمین باشد!”

سالهای سال است که حضرت امام خامنه ای فریاد حمایت از محرومین و مستضعفین و عدالت گستری سر می دهند اما برخی صرفا بدنبال لابی بازی برای گرفتن این پست و آن پست برای خود و نزدیکانشان هستند.

سالهای سال است که امام امت از غم محرومین و مستضعفین جامعه رنج می برند و از مسئولین برای پیگیری رفاه و آسایش و امنیت حال این قشر مظلوم جامعه مطالبه می کنند؛ اما عده ای آنچنان در خم و پیچ بازار قدرت و ثروت سرگرم شده اند که اصلا صدایی به گوششان نمی رسد تا آهی را بشنوند و پیگیر علتش و رافع آن باشند.

اگرچه فاجعه زلزله آذربایجان نسبت به مصیبتی که مردم بم تحمل کردند، از حیث کمیت و کیفیت بسیار کمتر بود و مردمان غیور خطه آذربایجان نیز همچون مردمان خونگرم بم، میزان صبر و شکیبایی خویش را به نمایش گذاشته و خواهند گذاشت اما در این میان نباید حتی جان یک هموطن هم نادیده گرفته شود و مسئولین باید بنابر دستورات مقام معظم رهبری بجای پرداختن به بازیهای سیاسی و دنیوی از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته برای خدمت به مردم و محرومان جامعه استفاده کنند نه اینکه صرفا پیام تسلیت صارد کنند و نوش داروی کلام و حمایت بعد از مرگ سهراب روانه بازار رسانه ها کنند.مردم فهیم کشورمان این روزها فرق مسئولینی که حقیقتا قصد خدمت رسانی به مردم زلزله دیدده را دارند با مسئولینی که بدنبال بهره برداری تبلیغاتی و کاسبی سیاسی هستند را بخوبی می دانند و فریب این صنف سیاستمدار را نخواهند خورد اما سئوال از مسئولین این است که جدای از خسارت های جانی و روانی که جامعه در زلزله اخیر متحمل شد، آیا فکر نمی کنید هزینه ای که برای بازسازی مناطق آسیب دیده باید صرف شود؛ بسیار بیشتر و سنگین تر از هزینه ای است که قبل از آن می توانستیم برای حمایت از این مردم محروم خرج نماییم و زندگی امن و مناسبی را برای آنان رقم زنیم؟!

  تصاویر دوگانه آنجلینا جولی و اربابانش

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads