کد خبر: 5579 - تاریخ: دوشنبه، 20 آگوست 2012 - 14:21

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:

دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری در قبال توطئه‌های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان فرمودند: همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در دیدار مسؤولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی در تهران، با تأکید بر لزوم موقعیت شناسی شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی منطقه و هوشیاری در قبال توطئه های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان فرمودند: مسأله اصلی دنیای اسلام، قدس شریف و موضوع فلسطین مظلوم است که به برکت بیداری اسلامی برجسته شده است و همه دولت ها و ملت های اسلامی و نخبگان سیاسی و فرهنگی، ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان سازی مسأله اصلی مسلمانان و واقعیت سازی های دروغین از طریق ایجاد اختلاف میان امت اسلامی، باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به غفلت سال های متمادی ملت ها و دولت های اسلامی و تسلط قدرت های سلطه گر بر سرنوشت آنها و ایجاد غده سرطانی صهیونیستی در قلب دنیای اسلام، افزودند: امروز به برکت بیداری اسلامی و حوادث مهم منطقه، این پرده غفلت در حال کنار رفتن است که باید این موضوع را مغتنم شمرد.

ایشان با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین و قدس، در قلب حوادث کنونی منطقه قرار دارد، خاطرنشان کردند: این موضوع اصلی نباید به فراموشی سپرده و به حاشیه رانده شود زیرا بسیاری از مشکلات دنیای اسلام بواسطه وجود رژیم جعلی صهیونیستی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس، به برکت بیداری اسلامی، ملت های منطقه توانستند موضع خود را در این قضیه بیان کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ترفندها و توطئه های پیچیده دشمنان برای پنهان سازی مسأله اصلی مسلمانان، خاطرنشان کردند: امروز بار دیگر قدرت های استکباری همان ابزار قدیمی یعنی «اختلاف بیانداز و حکومت کن» را به کار گرفته اند، بنابراین دولت ها و ملت های اسلامی بویژه نخبگان سیاسی و فرهنگی و روشنفکران و علمای دین باید حقیقت و واقعیت را برای مسلمانان تبیین کنند.

ایشان صهیونیسم را خطری برای همه بشریت خواندند و افزودند: در حالیکه دشمن تلاش دارد با عمده کردن اختلاف های طبیعی در قومیت، نژاد و مذهب، میان مسلمانان ایجاد اختلاف و با واقعیت سازی، خطرهای دروغین ایجاد کند، امت اسلامی باید همت و تلاش خود را بر عمل به اسلام و حفظ و تقویت وحدت و برادری و سرپیچی از اراده قدرت های بزرگ و در رأس آنها، آمریکا قرار دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ اختلاف میان ملت های مسلمان را سم مهلک دانستند و تأکید کردند: همواره باید معیار مسلمانان، موقعیت و جایگاه دشمن آشکار باشد که آنجا قطعاً جبهه باطل است و مقابل آن، جبهه حق قرار دارد.

در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس جمهور، ماه رمضان را شرایطی استثنایی برای تمرین عبودیت و اعتلای انسان در پیشگاه خداوند و وسیله پالایش روح و جان از آلودگی ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهی و کمال انسانی و میدان پرهیز از گناهان خواند.

وی با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران برای ساختن کشور و پیگیری حقوق اساسی تردیدی به خود راه نخواهد داد، افزود: مستکبران در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و پافشاری آنها بر زیاده خواهی و ظلم و تعدی به حقوق ملت ها، آنان را نجات نخواهد داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads