کد خبر: 5481 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 آگوست 2012 - 00:48

به دلیل عدم دریافت معوقات 18 ماهه ؛

تجمع کارگران شرکت صنایع تندر مقابل استانداری

جمع زیادی از کارگران شرکت صنایع تندر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «۱۸ ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم» همچنان مقابل استانداری گیلان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران این کارخانه از مسئولان ارشد استان هستند.

جمع زیادی از کارگران کارخانه صنایع تندر این شهرستان به دلیل عدم دریافت ۱۸ ماه حقوق و حق بیمه پرداخت نشده، مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.

به گزارش خوبان نماینده کارگران معترض در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مدت سه سال است دفترچه‌های بیمه کارگران تمدید نشده است، اظهار کرد: «حسینعلی آفرینش» کارفرمای شرکت صنایع تندر با دریافت تسهیلات، آن را در جای دیگر هزینه کرده و حقوق و حق بیمه کارگران را پرداخت نکرده است.

حسن جعفرزاده، با اشاره به اینکه اکنون کارخانه صنایع تندر تعطیل شده است، افزود: کارگران این کارخانه بیکار شدند و امروز ۶۰ نفر به نمایندگی از دیگر کارگران مقابل استانداری تجمع کرده‌ایم و خواستار احقاق حق و حقوق خود که چهار سال به صورت متناوب عقب می‌افتاد و اکنون نیز ۱۸ ماه است که آن را دریافت نکرده‌ایم، هستیم.

وی ادامه داد: کمیسیون کارگری ابلاغ کرده که تامین اجتماعی دفترچه‌های بیمه ما را تمدید کند که تمکین نمی‌کند.

نماینده کارگران شرکت صنایع تندر با بیان اینکه این کارخانه از سال ۵۲ تاسیس شد و ابتدا دولتی بود، ابراز کرد: این کارخانه از سال ۷۰ به فرد مذکور واگذار شده است.

وی فعالیت شرکت صنایع تندر را در زمینه تولید دینام و استارت خودرو عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون حکم قانون کار برای ما اجرا نشده است.

جمع زیادی از کارگران شرکت صنایع تندر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «۱۸ ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم» همچنان مقابل استانداری گیلان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران این کارخانه از مسئولان ارشد استان هستند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads