کد خبر: 5147 - تاریخ: یکشنبه، 29 جولای 2012 - 19:54

فرماندار رشت:

فرمانداری وابسته و تابع قوه مجریه است نه نمایندگان مجلس

مهندس جعفرزاده ،مهندس کوچکی نژاد و دکتر تامینی در این نامه اشاره کردند حضور نمایندگان در جلسات فوق می‌تواند راهگشا بوده و به حسب انجام وظیفه نظارتی، خواستار برنامه ریزی صحیح در جهت حضور نمایندگان مردم در برنامه‌های شهرستان شدند.

۸به گزارش خوبان به نقل از 8 دی؛ طی خبری که دربرخی از سایتهای خبری استان منتشر شده ، نمایندگان مردم رشت در مجلس، در نامه ای به مهندس سعادتی استاندار گیلان ، نسبت به برنامه ریزی بدون هماهنگی عظمتی فرماندار رشت در برگزاری جلسات و مراسمات افتتاحیه و … در زمانی که در تهران و در جلسات مجلس حضور دارند ، اعتراض نمودند.
مهندس جعفرزاده ،مهندس کوچکی نژاد و دکتر تامینی در این نامه اشاره کردند حضور نمایندگان در جلسات فوق می‌تواند راهگشا بوده و به حسب انجام وظیفه نظارتی، خواستار برنامه ریزی صحیح  در جهت حضور نمایندگان مردم در برنامه‌های شهرستان شدند.

gilan vijes  فرمانداری وابسته و تابع قوه مجریه است نه نمایندگان مجلسدر ادامه  ۸ دی با فرماندار رشت گفت و گویی انجام داد که توضیحاتی در خصوص نحوه برنامه‌های این نهاد اعلام کند، سید ولی الله عظمتی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرمانداری باید با استانداری تنظیم شود اظهار کرد: این در حالی است که  اغلب اوقات مهدی سعادتی در جاهای مختلف گیلان برای پیگیری اموراین استان حضور دارد و هماهنگی کردن با وی دشوار است. در این صورت که به سختی توانستیم  روزی را برای برپایی جلسه اعلام کنیم  و نمایندگان مجلس نتوانند حضور پیدا کنند، دیگر نمی‌شود جلسه را به روزهای بعد موکول کرد.

وی افزود: فرمانداری وابسته و تابع قوه مجریه است و قرار نیست که تمام برنامه‌ها با نمایندگان مجلس هماهنگ شود.

عظمتی با بیان اینکه این نمایندگان مجلس، فقط روزهای پنج شنبه و شنبه در این شهر حضور دارند به این موضوع اشاره کرد که ما نمی‌توانیم  همه جلسات و برنامه‌ها را در این دو روز برگزار کنیم ولی با این وجود گاهی اوقات هم که جلساتی در این دو روز تشکیل داده بودیم و از این نمایندگان دعوت هم به عمل آمده بود، مشاهده شد که باز هم این نمایندگان در این جلسات  حضور پیدا نکردند!!!

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads