کد خبر: 5124 - تاریخ: یکشنبه، 29 جولای 2012 - 00:12

برگزاری جشنواره “سقوط صهیونیسم” در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره “سقوط صهیونیسم” در عمارت کلاه فرهنگی در 26 ماه جاری در رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در رشت روز جهانی قدس را همدردی با مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: علامت قبولی روزه با راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع بر چهره مردم پیدا و هویدا می‌شود.

وی به 33 روز مقاومت جانانه حزب‌الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مقاومت حزب‌الله لبنان نشان داده که ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی شکستنی است و اگر مسلمانان با همدیگر متحد شوند می‌توانند همانگونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند، رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند.

اشجری با بیان اینکه مسئولیت ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: جلسه ستادی روز جهانی قدس در گیلان برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر بهره‌برداری کامل از روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: قبل از فرا رسیدن روز جهانی قدس در برخی از زمان‌ها مانند شب‌های مبارک احیا می‌توانیم کمال بهره‌برداری را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدام سازمان پسماندهای شهرداری رشت مبنی بر چاپ پرچم رژیم صهیونیستی برای تحقیر این کشور بر روی کیسه‌های زباله، تصریح کرد: امسال در روز جهانی قدس کیسه‌های زباله مذکور بین راهپیمایان توزیع می‌شود.

اشجری از برگزاری جشنواره “سقوط صهیونیسم” در عمارت کلاه فرهنگی در عصر پنجشنبه 26 ماه جاری با محوریت سازمان پسماند و همکاری نهادهای فرهنگی در رشت خبر داد و بیان کرد: کودکان در جشنواره مذکور مسابقه نقاشی برگزار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تبلیغات حجمی و فعال کردن سایت تبیان با موضوع فلسطین و بیداری اسلامی را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی استان برشمرد و ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تعداد 50 هزار برگ ویژه‌نامه معرفی روز قدس را در مساجد استان توزیع می‌کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads