کد خبر: 4606 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 جولای 2012 - 13:59

اولین اجلاس زنان و بیداری اسلامی

احمدی نژاد: نقش زنان در تحولات اجتماعی مهمتر، تاثرگزارتر و ماندگار تر از مردان

مردان و زنان دوش به دوش هم در تحولات جهانی تاثیر گزارند اما در تحولات اجتماعی زنان نقشی متفاوت، تاثیرگزار و مقتدر تر نسبت به مردان دارند. به اعتقاد من نقش زنان در تحولات اجتماعی مهمتر، تاثیرگزار تر و ماندگار تر از مردان است. باور من این است که خداوند متعلا ویژگی های ممتازی به زنان داده است که بر این اساس می توان این شخصی و تاثیرپذیری آن در نسل های آینده نیز نمایان گردد

به گزارش خوبان به نقل از بولتن دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری که با تشویق چشمگیر حضار برای سخنرانی در اولین اجلاس زنان و بیداری اسلامی؛ در جایگاه قرار گرفته بود ضمن انتقاد از وضعیت اسفبار دموکراسی در غرب، آمریکا و اروپا یادآور شد: «مردم آمریکا و اروپا در زشت ترین وضعیت خفقان قرار دارند. گروهی فاسد و فاسق پشت صحنه آمریکا هستند که بر مردم آمریکا حکومت می کنند. کجا این مردم آزادی دارند؟؟ این افراد به مردم تهاجم می کنند. نفت، سیاست و فرهنگ را در اختیار خود در می آورند و شخصیتی مانند رییس جمهور سابق را با چهره ای خشن و وحشی بر مسند ریاست می نشانند تا خواسته های خود را از طریق او اعمال کنند.»

 

احمدی نژاد افزود: «پس از اینکه مردم ناراضی در این کشورها بدلیل عدم برآورده شدن خواسته هایشان دست به اعتراض و راهپیمایی می زنند، شخص جدیدی را با چهره ای متفاوت و با شعار آزادی و عرفان دوستانه با تصمیم های پشت پرده به جای فرد قبلی منصوب می کنند.»

دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه والای زنان در تحولات اجتماعی اشاره کرد و گفت: «مردان و زنان دوش به دوش هم در تحولات جهانی تاثیر گزارند اما در تحولات اجتماعی زنان نقشی متفاوت، تاثیرگزار و مقتدر تر نسبت به مردان دارند. به اعتقاد من نقش زنان در تحولات اجتماعی مهمتر، تاثیرگزار تر و ماندگار تر از مردان است. باور من این است که خداوند متعلا ویژگی های ممتازی به زنان داده است که بر این اساس می توان این شخصی و تاثیرپذیری آن در نسل های آینده نیز نمایان گردد.»

رییس جمهور کشورمان در پایان سخنان خود یادآور شد: «فعالیت شما زنان مسلمان نباید تنها در چهارچوب کشور، نژاد، قومیت و زبان محدود شود و این ماموریت جهانی را کوچک بشمارید. شما باید از کشور خود شروع کنید و خود را در افق جهانی قرار دهید»

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads