کد خبر: 4380 - تاریخ: دوشنبه، 2 جولای 2012 - 12:26

قهرمانی چابک دوباره استاندار می شود ؟

قهرمانی پیش از این تلاش فراوان نمود تا یکی از اعضای کابینه دولت دهم باشد .ولی برخی حرکات سیاسی او در استان مانع تحقق این آرزو شد .او زمانی تا یک قدمی وزارت نیرو نیز پیشروی کرد ولی به دلیل برخی موارد از صعود بازماند .

شنیده ها  حکایت از بازگشت مهندس روح الله قهرمانی چابک به سکان هدایت استانداری یکی از استان های مطرح در سطح کشور را دارد.
به گزارش شمال نیوزمهندس روح اله قهرمانی چابک که پس از عدم تایید از سوی شورای نگهبان نتوانست وارد رقابت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردد این روزها به عنوان گزینه اصلی استانداری تهران مطرح شده است. این رایزنی ها مدتی است آغاز شده و توسط برخی از نمایندگان  مجلس نهم استان گیلان نیز پیگیری می شود .

قهرمانی پیش از این تلاش فراوان نمود تا یکی از اعضای کابینه دولت دهم باشد .ولی برخی حرکات سیاسی او در استان مانع تحقق این آرزو شد .او زمانی تا یک قدمی وزارت نیرو نیز پیشروی کرد ولی به دلیل برخی موارد از صعود بازماند . اکنون او تلاش دارد تا خود را در نزدیکی کابینه  یعنی سکانداری پایتخت ببیند .امری که می تواند وی را دوباره تا دم درب دولت دهم رهنمون سازد.ا
اگر چه جابجایی استاندارن از سوی کابینه احمد ی نژاد این روزها با تغییر یکباره استانداران استان های خراسان شمالی و قم کلید خورده است اما همین مساله سبب  برخی انتقادات مردم و مسئولین این دو استان را نیز فراهم آورده است. در قم ، علما، مجمع نمایندگان و نیروهای حزب اللهی ها موضع گرفته و در خراسان شمالی نیز نمایندگان مجلس از این انتصاب گله مندند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا اینبار قهرمانی می تواند سکان استانداری استان تهران  را بدون هیچگونه حاشیه ایی در دست گیرد؟

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads