کد خبر: 3758 - تاریخ: چهارشنبه، 20 ژوئن 2012 - 20:05

اجرای تذکر لسانی در 5 شهرستان گیلان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از اجرای طرح تذکر لسانی در پنج شهرستان استان از نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از اجرای طرح تذکر لسانی در پنج شهرستان استان از نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد

 حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان و دبیران ستاد احیای شهرهای منتخب گیلان با بیان اینکه امسال در 110 شهر کشور طرح تذکر لسانی اجرا می‌شود، اظهار کرد: تذکر لسانی در  پنج شهرستان گیلان اجرایی می‌شود.

وی، افزود: از نیمه ماه مبارک رمضان در رودسر، لنگرود، فومن، صومعه‌سرا و رودبار تذکر لسانی توسط گروه‌های آموزش دیده و با انگیزه اجرا می‌شود.

امام جمعه موقت رشت، با اشاره به اجرای تذکر لسانی در رشت، ابراز کرد: در محدوده پارک قدس و خیابان‌های اطراف رشت تذکر لسانی با کمک گروه‌های آموزش دیده اجرا می‌شود.

وی، ایجاد وحدت، اتحاد، همدلی و رسیدن به نقطه مطلوب و استفاده از ظرفیت‌های لازم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید فضاسازی فرهنگی در شهرها و پاسخ به ابهامات مسئولان و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مجریان طرح تذکر لسانی با مسئولان قضایی و انتظامی شهرها صورت گیرد.

شفیعی‌زاده، نقش رسانه‌ها و ائمه جمعه در آگاه‌سازی مردم و نظارت مستمر بر کیفیت و کمیت فعالیت‌ها و برگزاری جلسات توجیهی با گروه‌های تذکر لسانی و تشویق افراد و ارائه گزارش مستمر به مرکز را لازمه این حرکت بزرگ در استان دانست.

وی، با تاکید بر زمان‌بندی اجرای طرح تذکر لسانی در استان همزمان با کشور، از مردم و مسافران گیلان خواست همکاری لازم را در اجرای طرح تذکر لسانی با ضابطان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشته باشند.

در جلسه مذکور هر کدام از معاونان و دبیران برنامه‌های خود را برای اجرای بهتر طرح تذکر لسانی در شهرستان‌های مذکور ارائه دادند

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads