کد خبر: 238995 - تاریخ: چهارشنبه، 5 ژوئن 2024 - 18:50

شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در گیلان تشکیل شد

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در محاکم قضایی تشکیل شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۱۶ خرداد ماه در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: بعد از این حادثه بر اساس قانون اساسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه شوراهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است، افزود: در این شوراها اقدامات مجرمانه‌ای که در فرآیند انتخابات صورت گرفته و سلامت آن را خدشه‌دار کند مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با اعلام اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز در محاکم قضایی تشکیل شده است، گفت: در این شعب مطابق مقررات و ضوابط به تخلفات گزارش شده با دقت رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در کشور، تصریح کرد: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی‌طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره‌برداری شود.

 وی شرکت در انتخابات را تکلیفی برای همگان دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود.

انتهای پیام 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads