کد خبر: 238907 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 می 2024 - 19:15

امام جمعه شهرستان لاهيجان ؛

شهید رئیسی در همه حال به دنبال اتحاد بود

حجت الاسلام “سید جواد سلیمانی” به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در وصف شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عملکرد شهید خطاب به خانواده وی فرمودند، آزردگی‌ها او را از هدف خود دور نکرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ظهر امروز پس از قرائت نماز و ظهر و عصر مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی با سخنرانی حجت‌الاسلام “سید جواد سلیمانی” و با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس عقیدتی سیاسی و کارکنان ستاد انتظامی در نمازخانه نورالزهرا (س) گیلان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تسلیت این ایام با بیان اینکه شهادت این خادمان درد و مصیب بزرگی را برای همه ملت ایران رقم زده است، اظهار‌داشت: شهید آیت الله رئیسی همچون بهشتی زیست و در دوران ریاست خود هرگونه هجمه را بر او وارد کردند اما وی مبتنی بر خط فکری آن شهید تا شهادت بر تفکرش ایستاد.
وی با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت و اینکه این عزت از جانب خداوند بوده است، تصریح کرد: برای تشییع شهید جمهور بیش از ۶۰ کشور دنیا نماینده به ایران فرستادند.
حجت الاسلام “سید جواد سلیمانی” به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در وصف شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عملکرد شهید خطاب به خانواده وی فرمودند، آزردگی‌ها او را از هدف خود دور نکرد.
امام جمعه شهرستان لاهیجان با تاکید بر اینکه خیلی از ایرادات به ایشان در واقع قوانینی بود که به مجلس باز می‌گشت، افزود: شهید رئیسی در همه حال به دنبال اتحاد بود و در هیچ شرایطی برای انقلاب و نظام بر خلاف برخی از افراد هزینه نتراشید.
وی با اعلام اینکه شهید رئیسی در همه حال در وسط میدان در حال خدمت بود ولی امروزه متاسفانه شرایطی در حال رقم خوردن است تا موج ناامیدی را در میان مردم ایجاد شود، اذعان‌داشت: باید برای مردم تفاوت میان ناامیدی و خدمت را تشریح کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در پایان ضمن بیان اینکه باید برای ملت ویژگی‌های شهید رئیسی به‌عنوان یک رئیس جمهور شاخص تبیین و مولفه‌های مدیریتی وی برای مردم احیا گردد، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی ثابت کرد می‌شود در کشوری که در آن قرآن سوزانده می‌شود پرچم این کتاب الهی را بر افراشته نگه‌داشت.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads