کد خبر: 238897 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 می 2024 - 11:28

مسؤول بسیج رسانه گیلان ؛

ارایه خدمت جهادی به مردم از ویژگی‌های بارز «شهید جمهور» بود

مسوول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه «شهدای خدمت» الگویی ارزشمند برای تاریخ ایران هستند، گفت: ارایه خدمت جهادی به مردم از ویژگی‌های بارز «شهید جمهور» بود.

به گزارش خوبان خبر ؛  مهدی پارسا صبح پنجشنبه در نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع بررسی شخصیت شهید جمهور و انتخابات ریاست جمهوری که به همت مدیریت و پایگاه بسیج یکی از بیمه‌های گیلان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با اشاره به خدمات ارزنده شهید خدمت اظهار کرد: هر یک از شهدای خدمت در تخصص و کارایی خود الگویی ارزنده برای تاریخ ایران بوده و نام آنها به واسطه خدمت به مردم با هدف قرب الهی در یاد و خاطره ملت ایران ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شهادت شهدای خدمت و حضور معنادار مردم قدرشناس ایران عزیز نشان داد که وقتی خدمت به مردم با هدف رضای الهی در پیش گرفته شود، مردم نیز سنگ تمام می‌گذارند، افزود: مردم داری همراه با تواضع و خشوع، داشتن روحیه جهادی و انجام خدمت جهادی از ویژگی‌های بارز سیدالشهدای خدمت بود.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه مردمی بودن، تلاش جهادی و تعهد به ارزش‌های نظام اسلامی از ویژگی‌های مشترک و شاخص شهیدان خدمت بود، ادامه داد: محبوبیت رئیس جمهور شهید در دل مردم نیز به واسطه فعالیت جهادی، مستمر و تلاش شبانه روزی او بود که در دل مردم امید می‌بخشید.

پارسا با تاکید بر اینکه شهید رئیسی، ولایتمداری برجسته بود، اضافه کرد: دور اندیشی شهید رئیسی و وزیر خارجهٔ شهید ایران اسلامی در عرصه بین الملل و جبهه مقاومت در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این تعابیر مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی مفاهیم عمیقی دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب عنوان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» را که در پیام تسلیت شأن صادر کردند نشان دهنده فعالیت‌های مؤثر جهادی و ماندگار رئیس جمهور شهید ایران می‌باشد.

 

کد خبر 6123174
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads