کد خبر: 238661 - تاریخ: دوشنبه، 20 می 2024 - 20:57

 رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گیلان خبرداد؛

ماموران پلیس خمام رشوه را رد کردند

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۲۴۵ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان  از رد رشوه ۲۴۵ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان خمام خبر داد.
سرهنگ قاسم جانعلی‌پور  درتشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان خمام حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در حال تردد مشکوک شده و این وسیله نقلیه را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۹ گرم موادمخدر از نوع شیشه، یک جام پایپ و یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد، افزود: یکی از متهمان به جهت چشم‌پوشی پلیس از اعمال قانون و رهایی خود اقدام به پرداخت مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران اقدام کرد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم ۳۵ ساله برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام

 

انتهای پیام/۵۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads