کد خبر: 238597 - تاریخ: یکشنبه، 19 می 2024 - 19:27

وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

اخبار متناقضی از ایجاد سانحه برای بالگرد کاروان همراه رئیس‌جمهور که امروز برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به منطقه ارس رفته بودند،منتشر شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

تسنیم اعلام کرد: با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

همچنین فارس اعلام کرد: دقایقی پیش هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم اکنون کاروان رئیس جمهور به صورت زمینی راهی تبریز شده است.

بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.

اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه برای بالگرد کاروان همراه رئیس جمهور

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه، محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است، اظهار کرد: تیم‌های پهپادی و امدادی هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد، گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads