کد خبر: 238567 - تاریخ: جمعه، 17 می 2024 - 12:42

با گلزنی سپهر سیمان‌پور؛

تیم فوتبال داماش گیلان از مس سونگون عبور کرد

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس سونگون روز گذشته در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور, در یک هوای بارانی و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس سونگون روز گذشته در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور, در یک هوای بارانی و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار، تیم داماش با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط کاملی داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه آرمان لطف خدا بازیکن این تیم در دقیقه ۴۲ دروازه مس سونگون را باز کرد تا داماشی‌ها این نیمه را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز داماش تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۶۶ حسین ابراهیمی بازیکن باتجربه این تیم با یک ضربه زیبا و از فاصله حدود ۳۰ متری گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۰ نیز, رضا پورمهدی سومین گل داماش را به ثمر رساند.

پس از گل سوم داماش, تیم مس سونگون موفق شد یک گل به ثمر برساند و بهزاد نوروزی بازیکن این تیم در دقیقه ۷۶ تنها گل مس سونگون را به ثمر رساند 

سپهر سیمان‌پور بازیکن خمامی تیم داماش گیلان تعویض طلایی نظرمحمدی موفق شد گل چهارم داماش گیلان را به ثمر برساند تا ضمن بهبود آوراژ گلی داماشی‌ها خیال هواداران از پیروزی مقابل مس سونگون راحت شود.

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads