کد خبر: 236346 - تاریخ: شنبه، 3 فوریه 2024 - 19:09

در بخش پسران و دختران ؛

درخشش شناگران خمامی در مسابقات شنای قهرمانی استان گیلان

مسابقات شنای قهرمانی استان گیلان روز گذشته در بخش پسران و دختران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات شنای قهرمانی استان گیلان روز گذشته در بخش پسران و دختران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابتها که با حضور ۱۰۰ شرکت کننده در استخر ملوان  رشت برگزار شد، در بخش دختران ۵۰ متر کرال پشت سودا مهدی پور به مدال طلا در ۵۰ متر پروانه دنیا مقدم به مدال نقره ، در رشته  ۴*۲۵ متر مختلط انقرادی  ۱۰۰ متر ازاد اوینا متقی به مدال نقره دست یافتند.

در ادامه این مسابقات در رده سنی ۱۱-۱۲ سال و در رشته ۵۰ متر کرال پشت المیرا رهبر مدال طلا را کسب کرد و  در رشته ۴*۲۵ مختلط انفرادی زهرا دلاویز به مدال نقره بسنده کرد و در رشته ۵۰ متر کرال پشت مهراسا عباسی صاحب مدال طلا شد و ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر آزاد ماهک جنت مکان  مدال طلا و نقره را کسب کردند و 

در رشته  ۲۰۰ متر آزاد هلیا محمودنژاد مدال برنز را کسب کرد و ر رشته  ۱۰۰ متر ازاد و مقام سوم ۴*۲۵ متر مختلط انفرادی . المیرا رهبر ماهک جنت مکان اوا علیزاده مهراسا عباسی مقام دوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

 در بخش پسران نیز در رشته های مختلف،  دادمهر کریمی ۳ مدال طلا و ۱نقره را به خود اختصاص داد و آراد ابدی به ۱طلا ۱نقره ۱برنزدست یافت و سامیار جعفرپور به ۴نقره در رشته های مختلف کسب کرد و آرسام پورربانی به ۲ مدال نقره ۱برنز را کسب کرد و بردیا رضا دوست به مدال ۱نقره ،  دانا هنر دوست به ۱نقره ،  سام جوانی به یک به مدال ۱نقره ، هدایت پیر یوسفی نیز به مدال ۱نقره و  پرهام پارس پرور نیز صاحب مدال برنر شد . 

گفتنی است ، هدایت تیم دختران برعهده سارا رخشانفر ، ملیکا خامنه و محترم معصومی بود و هدایت تیم پسران برعهده رضا بلوری ، محمد اسماعیلی و امیر سالار طالیار برعهده داشتند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads