کد خبر: 236325 - تاریخ: جمعه، 2 فوریه 2024 - 23:12

هشدار پلیس راهور خمام به رانندگان؛ برای تردد در شهر و جاده زنجیرچرخ همراه داشته باشید

رییس پلیس راهور شهرستان خمام اظار داشت: شهروندان در هنگام‌تردد در معابر درونشهری و محورهای مواصلاتی استان با صبر، حوصله و همراه داشتن تجهیزات زمستانی تردد نمایند.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس پلیس راهور شهرستان خمام ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار، داشت: بحمدالله شاهد بارش برف در سطح برخی از شهرستان های استان و ارتفاعات هستیم و با توجه به این مهم رانندگان محترم‌و شهروندان می بایست نکات ایمنی لازم‌را‌ مدنظر داشته تا به سلامت به مقاصد خود برسند.

سروان آمیان  با اشاره به بارش برف در برخی شهرستان های استان، سطح کلیه معابر لغزنده بوده و نیاز است رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی مناسب و رعایت سرعت مطمئنه با احتیاط کامل برانند، تصریح کرد: شهروندان در هنگام‌تردد در معابر درونشهری و محورهای مواصلاتی استان با صبر، حوصله و همراه داشتن تجهیزات زمستانی تردد نمایند.

این مقام انتظامی ، افزود رانندگان محترم پیش از شروع حرکت از‌سالم بودن بخاری و برف پاک کن و وجود محلول ضدیخ در رادیاتور خودرو اطمینان حاصل کن ، افزود:  عزیزانی که قصد سفر به محورهای برون شهری را دارند در صورت امکان سفر خود را به تعویق انداخته و در صورت لزوم انجام سفر، ضمن رعایت نکات ایمنی، تجهیزات زمستانه نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به مه آلود بودن هوا در ارتفاعات و کاهش میدان دید، رانندگان هنگام تردد چراغهای کوچک خودرو و چراغهای مه شکن جلو و عقب وسیله نقلیه خود را روشن کنند، افزود: به عابرین پیاده نیز توصیه کرد این نکته را در نظر داشته باشند که مسافت توقف خودروها در معابر لغزنده بیش از حالت عادی بوده و ضمن پرهیز از ورود ناگهانی به خیابان از محلهای مشخص شده نظیر گذرگاه‌ها و پل‌های عابر پیاده تردد نمایند.

انتهای پیام

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads