کد خبر: 213390 - تاریخ: جمعه، 2 جولای 2021 - 15:05

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

اجازه نمی‌دهیم به بهانه‌های سیاسی سلامت اندیشه مردم به خطر بیفتد

اسدالله زاده افزود: افراد در بیان اندیشه و دیدگاهشان آزادند ولی وقتی بخواهند آن را در سطح عمومی منتشر کنند و در معرض استفاده عموم قرار دهند می بایست نسبت به سلامت آن ها نظارت شود.

به گزارش خوبان خبر ، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده  ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته خمام با اشاره به اینکه همانگونه که حاکمیت مسئولیت سلامت جسم مردم را دارد و موظف است نسبت به غذایی که به مردم عرضه میشود نظارت داشته باشد ، افزود: همچنین مسئولیت دارد نسبت به غذای روح مردم که اندیشه ها و معرفی الگوها در جامعه است مراقبت و نظارت داشته باشد.

امام جمعه خمام با بیان اینکه برگزاری هر گونه همایش و تجلیل در شهرستان بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، افزود : فرماندار شهرستان که وظیفه نظارت و حساسیت نسبت به برگزاری اندیشه ها و الگوهایی که در جامعه به صورت عمومی منتشر می شود از وظایف و مأموریت های ایشان است.

اسدالله زاده افزود: افراد در بیان اندیشه و دیدگاهشان آزادند ولی وقتی بخواهند آن را در سطح عمومی منتشر کنند و در معرض استفاده عموم قرار دهند می بایست نسبت به سلامت آن ها نظارت شود.

 وی با تاکید بر اینکه بنده به شخصه پیگیرم و اجازه نخواهم داد برخی با اهداف سیاسی و حزبی خودشان، سلامت اندیشه و باورهای همشهریان خمامی را به خطر بیاندازند ، افزود: از فرماندار محترم هم در خواست می گردد نسبت به برگزاری همایش ها و تجلیل هایی که در خمام گرفته می شود با دقت نظر و حساسیت بیشتری ورود داشته باشند.

لنتهای پیام/۲۱۱۱۱۱۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads