کد خبر: 11479 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 نوامبر 2012 - 16:59

تداوم سریال مصاحبه های خانواده هاشمی با رسانه های معاند:

مصاحبه “فاطمه هاشمی” با شبکه انگلیسی – صهیونیستی رها تی وی!

فاطمه هاشمی در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی اینبار نیز با مظلوم نمایی از سرنوشت برادرش مهدی هاشمی اعلام نا آگاهی می کند و همچنین حضور خانواده اش را در کنار مهدی هاشمی، بازدیدی تحت کنترل عوامل امنیتی بیان می دارد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه 598– این روزها با تداوم بازداشت مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی، خانواده آقای هاشمی که ید طولایی در مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب دارند به بهانه های مختلفی بصورت فعال دست به مصاحبه و حضور رسانه ای در تریبون های مختلف ضد انقلاب می زنند.

اینبار در پی انتقال مهدی هاشمی به یکی از بیمارستان های تهران و بازدید حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از فرزندش، فاطمه هاشمی دختر ارشد او به مصاحبه تلفنی با شبکه تازه تاسیس ضد انقلاب با نام “رها تی وی” پرداخته است.

فاطمه هاشمی در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی اینبار نیز با مظلوم نمایی از سرنوشت برادرش مهدی هاشمی اعلام نا آگاهی می کند و همچنین حضور خانواده اش را در کنار مهدی هاشمی، بازدیدی تحت کنترل عوامل امنیتی بیان می دارد.
این شبکه تلویزیونی که با تازگی با هدف انعکاس دادن صدای معاندین نظام ایران بنا بر گفته خود موسسین آن راه اندازی شده است به فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می پردازد. امیر حسین جهانشاهی (عنصر فعال در زمینه براندازی نظام توسط جنگ نرم که در جریان پروژه الماسی برای فریب گروهشان شکست خورد)، موسس این شبکه تلویزیونی در گفتگو با شبکه خبری “راشاتودی” گفت امیدوار است “انگلیس که خواهان به زانو درآوردن نظام ایران است” از شبکه تلویزیونی رها که تغییر سیاسی در ایران را در دستور کار دارد، حمایت کند.
تلویزیون رها در منشور خود اعلام کرده با هدف کمک به استقرار دموکراسی و آزادی در ایران راه اندازی شده است. خبرگزاری فرانسه تعداد کارمندان این شبکه تلویزیونی را حدود ۴۰ نفر نوشته که در دفتر لندن این شبکه کار می‌کنند و اضافه کرده خبرنگارانی نیز در دیگر نقاط جهان برای این تلویزیون برنامه‌ سازی می‌کنند.

این شبکه با تلاش فتنه گران سبز خارج از کشور و با حمایت سفیر عربستان در انگلیس و سازمان منافقین تاسیس شده است. علی اصغر رمضان پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اصلاحات نیز در بخش خبر این تلویزیون، به اجرای برنامه می پردازد.

در نهایت اینکه هدف از این مصاحبه ها و فرا فکنی ها، آن هم در زمینی که دشمن تعریف کرده است و عناصر ضد نظام گرداننده آن هستند چه می تواند باشد سوالی است که باید از اعضای خانواده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرسیده شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads