کد خبر: 11249 - تاریخ: دوشنبه، 5 نوامبر 2012 - 16:35

برگزاری کلاسهای درس همزمان با ساعت راهپیمایی

دانشجویانی که قادر به شرکت در راهپیمایی نشدند!

بعضی از دانشگاه های گیلان کلاسهای خود را در روزجمعه برگزار میکندو امسال یک سری از کلاسها با ساعت راهپیمایی همزمان شد.اگرچه شرکت دانشجویان در راهپیمایی13آبان ازهمه دانشجویان کشور انتظار میرود اما همکاری دانشگاه ها نیز در این زمینه ضروریست

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، راهپیمایی امسال ۱۳ آبان در روز ۱۲ آبان ، بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد. ۱۳ آبان روز مقابله با آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام است.

اما نکته جالب راهپیمایی امسال این بود که جمعی از دانشجویان استان بعلت همزمانی این راهپیمایی با کلاسهای درسی خود قادر به شرکت در این راهپیمایی نشدند.

دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر که زیر نظر ارشاد اسلامی‌اداره می‌گردد و یا دانشگاه پیام نور بعضی از کلاسهای خود را در روز جمعه برگزار می‌کند و امسال یک سری از کلاسها با ساعت راهپیمایی همزمان شد. اگرچه آزاد کردن دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان از همه دانشگاه‌های کشور انتظار می‌رود اما دانشگاه زیر نظر ارشاد اسلامی‌ ، امسال از این کار خودداری نمود.

نکته جالبتر اینکه یکی از این کلاسها مربوط به دانشجویان رشته مهندسی فرهنگی بود ، رشته ای که یابد در آینده نزدیک مسایل فرهنگی کشور و انقلاب را مهندسی نمایند!!!

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads