کد خبر: 10891 - تاریخ: چهارشنبه، 31 اکتبر 2012 - 08:33

شهردار رشت زمان نهایی پایان طرح علم الهدی رشت را اعلام کند

ضرورت دارد شهردار با اطلاع‌رسانی درست و به موقع از این طرح، زمان نهایی اتمام طرح را به آگاهی شهروندان به ویژه ساکنان مرکزی شهر برساند تا از بروز شایعات بی‌اساس پیرامون آن جلوگیری شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود مباحی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه‌های اتوبوس شرکت واحد از مکان‌های قبلی اظهار کرد: جابه‌جایی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس باید با بررسی دقیق‌تر و نظرسنجی از شهروندان و ساکنان آن محدوده انجام شود.

وی افزود: جابه‌جایی اخیر ایستگاه اتوبوس و قرارگیری آن در مقابل مغازه‌داران در خیابان سعدی و سبزه‌میدان رشت موجب ناراحتی صاحبان مغازه شده است.

رئیس شورای شهر به پیاده راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد شهردار با اطلاع‌رسانی درست و به موقع از این طرح، زمان نهایی اتمام طرح را به آگاهی شهروندان به ویژه ساکنان مرکزی شهر برساند تا از بروز شایعات بی‌اساس پیرامون آن جلوگیری شود.

وی از شهردار خواست تلاش کند تا پیش از سال جدید و خریدهای نوروزی، طرح مذکور را به اتمام رساند تا مغازه‌داران محدوده علم‌الهدی متضرر نشوند.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به راه‌اندازی موزه جنگ در تهران گفت: مردم گیلان در طول هشت سال جنگ تحمیلی ایثارگری‌ها و رشادت‌های زیادی را متحمل شدند و یادآوری افتخارات استان در سطح کلان زمینه جذب اعتبارات ملی را فراهم می‌آورد.

وی یاد و خاطره شهید املاکی را گرامی نگه داشت و افزود: لشکر قدس گیلان به تنهایی توانست شهر ماهوت را فتح کند و این افتخار بزرگی برای گیلانی‌هاست.

محمودیان از رئیس شورا خواست تا اعضای شورا ضمن بازدید از موزه جنگ تهران، به پاسداشت یاد و خاطره شهدای گیلان موزه جنگ استان را راه‌اندازی کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads