کد خبر: 10887 - تاریخ: چهارشنبه، 31 اکتبر 2012 - 08:27

حق انشعاب فاضلاب مشترکان رشت نباید افزایش پیدا کند

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت مخالف افزایش قیمت حق انشعاب فاضلاب مشترکان این شهر هستند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: موسی ناصح در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه مدیر عامل آب و فاضلاب این شهرستان و مدیر حقوقی مشترکان  شرکت مذکور با حضور در کمیسیون توسعه و عمران شورا خواستار افزایش حق انشعاب مشترکان بودند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت به منظور حمایت از شهروندان با این افزایش قیمت مخالفت کردند.

وی افزود: طبق قانون جدید از این پس تمام وصولی‌ها از متقاضیان و مشترکان آب و فاضلاب به مرکز نرفته و شرکت مذکور در حساب درآمدی جداگانه آن را وصول می‌کند و شرکت آب و فاضلاب از محل این درآمدها به مشترکان خدمات می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با برشمردن ضعف‌های شرکت آب و فاضلاب و کوتاهی در اجرای به موقع پروژه‌های آب و فاضلاب گفت: پروژه ماده 103 آب و فاضلاب هرگز به نتیجه نمی‌رسد و با صرف یک سال هزینه و بودجه حتی نمی‌توان اتصال لوله‌ها را به پایان رساند.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه تفکیک آب‌های صنعتی موجب از بین رفتن تاسیسات سنتی فاضلاب شده و در بسیاری از موارد آلودگی آب آشامیدنی شهروندان را سبب شده است.

به گفته ناصح، مدیرعامل شرکت گاز نیز در کمیسیون توسعه و عمران حضور یافت و خواستار تعامل بیشتر بین شهرداری و شرکت گاز شد.

وی تصریح کرد: توافق‌هایی نیز به منظور ترمیم نوارهای حفاری و حق اشتراک گاز متقاضیان بین شهرداری رشت و شرکت گاز صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه شورا در ادامه بر ضرورت هماهنگی و زیبایی در مبلمان شهری تاکید کرد و یادآور شد: در گلدان‌های کار گذاشته شده در حدفاصل خیابان سعدی به معلم رشت ناهماهنگی زیادی مانند شکستگی، خشک شدن گل‌ها و … مشاهده می‌شود که همین امر منظره نازیبایی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads