کد خبر: 10433 - تاریخ: چهارشنبه، 24 اکتبر 2012 - 12:30

آموزش تحکیم خانواده برای سربازها اجباری می شود.

در این دوره برای سربازان متاهل آموزش‌هایی مانند خانواده و همسرداری، تعهد و تعامل، ارتباط با فرزند داریم و برای سربازان مجرد آموزش‌هایی مانند ارتباط با خانواده، آیین انتخاب همسر و آمادگی برای ازدواج پویا صورت می‌گیرد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس،  معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری گفت: بر اساس قرارداد همکاری بین این مرکز و نیروهای مسلح، آموزش تحکیم خانواده در دوره آموزشی سربازی از امسال اجباری می‌شود.

زهرا سجادی در گفت‌وگو یی با بیان اینکه ‌یکی از برنامه‌های استراتژیک مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، طرح تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اساسی موضوع خانواده و تاثیراتی که در جامعه می‌گذارد، طرح رحمت شامل آموزش تحکیم و ارتقای خانواده در سربازان نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که این طرح به صورت قرار داد همکاری 2 جانبه بین نیروهای مسلح و مرکز امور زنان و خانواده اجرا می شود، تصریح کرد: برای اجرای طرح رحمت، مرکز امور زنان و خانواده بودجه ای را برای حق التدریس مربیان آموزشی در نظر گرفته است.

معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری توضیح داد: در این دوره برای سربازان متاهل آموزش‌هایی مانند خانواده و همسرداری، تعهد و تعامل، ارتباط با فرزند داریم و برای سربازان مجرد آموزش‌هایی مانند ارتباط با خانواده، آیین انتخاب همسر و آمادگی برای ازدواج پویا صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر این که از این پس در تمامی پادگان‌ها در دوره آموزشی، آموزش رحمت برای همه سربازها اجباری می شود، گفت: 10 ساعت آموزش خانواده در پادگان‌ها و تعدادی از حوزه‌های علمیه اجرا می‌شود.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads