کد خبر: 10352 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 اکتبر 2012 - 17:35

سوء استفاده از خودروی دولتی در رشت

در این برنامه پژو پارس نقره‌ای به شماره ؟؟؟ الف 11 ایران 48 متعلق به سازمان بنادر و کشتیرانی نشان داده شد که عکس آن را بینندگان پایش در حال استفاده خانوادگی در ساعت 7 شب 26 مهر در میدان امام حسین رشت گرفته بودند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: برنامه “پایش” یکشنبه گذشته 30 مهر، عکس‌های ارسالی از بینندگان برنامه، خودروهای با پلاک قرمز دولتی در حال استفاده شخصی نشان داده شد. نکته جالب این عکس‌ها، همکاری پلیس با پایش مردمی و معرفی نهادهای مالک خودروها بود.

در این برنامه پژو پارس نقره‌ای به شماره 673 الف 11 ایران 48 متعلق به سازمان بنادر و کشتیرانی نشان داده شد که عکس آن را بینندگان پایش در حال استفاده خانوادگی در ساعت 7 شب 26 مهر در میدان امام حسین رشت گرفته بودند.

همچنین پاترول سبز به شماره 115 الف 21 ایران 14 متعلق به شرکت بهره برداری نفت و گاز آغازی در ساعت 12 ظهر شنبه 29 مهر نشان داده شد که عکس آن در حال انتقال یک دختر مدرسه‌ای به مدرسه توسط بینندگان سیما ثبت شده بود.

خودروی دیگر پژو مشکی رنگ به شماره 363 الف 11 ایران 11 متعلق به بیمه خدمات درمانی بود که عکس آن در ساعت 17 روز 14 مهرماه در اتوبان زنجان قزوین توسط بینندگان سیما به ثبت رسیده بود.

همچنین پژو نقره ای رنگ به شماره 641 الف 14 ایران 33 که عکس آن درحال استفاده خانوادگی در ساعت11 شب 25 مهر ماه در خیابان آزادی تهران توسط بینندگان سیما ثبت شده بود که این خودرو نیز به سازمان مدارس عالی فنی و حرفه‌ای کشور تعلق داشت.

هفته گذشته پیگیری‌های “پایش مردمی” سیما با همکاری پلیس برای اولین بار جواب داد و بانک ملی ایران ناچار شد به استفاده غیر قانونی کارمند خود از خودروی سمند اعتراف کند و ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کند که راننده خاطی را تنبیه کرده است.

برنامه “پایش” یکشنبه شب‌ها ساعت23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و “پایش مردمی اقتصاد ایران” که عکس‌های ارسالی بینندگان را نمایش می‌دهد از جمله بخش‌های پرطرفدار آن است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads