کد خبر: 10286 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 اکتبر 2012 - 08:50

فرماندار رودسر: واگذاری کارخانه کمپوست رودسربه پیمانکار صحت ندارد/بحث استان ساحلی فعلا به صلاح نیست

فرماندار رودسر در خصوص استان شدن شرق گیلان به همراه غرب مازندران، گفت: قبل از انتخابات مطرح کردن این موضوع به صلاح نمی‌باشد و در این بازه زمانی به دلیل داشتن عواقب خاص خود نباید این موضوع مطرح گردد.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی: رضا دوست جلالی در خصوص بحث کارخانه کمپوست رودسر، اظهار داشت: این کارخانه در مرحله اولیه شروع به کار خود قرار دارد و فرمانداربه عنوان مسئول پسماند شهرستان،فعلا این مسئولیت رابرعهده  شهرداری رودسرقرارداد است.

فرماندار رودسر با اشاره به فعالیت یک شرکتی در شهر تنکابن که همین کار را انجام می‌دهد، ابراز نمود: این شرکت به صورت همکار با شهرداری رودسر در این زمینه فعالیت می‌نماید.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مناقصه ای صورت نگرفته تا بخواهیم کارخانه کمپوست رودسر به کسی واگذارش کنیم، اذعان نمود: این شرکت تنکابنی هیچ گونه مسئولیتی به عنوان پیمانکار در قبال کارخانه کمپوست ندارد.

دوست جلالی در خصوص استان شدن شرق گیلان به همراه غرب مازندران، تصریح کرد: قبل از انتخابات مطرح کردن این موضوع به صلاح نمی‌باشد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور برخی مسئولین شهرستان، اظهار کرد: به نظر بنده در این زمان به دلیل  داشتن عواقب خاص خود نباید این موضوع مطرح گردد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads