کد خبر: 10229 - تاریخ: دوشنبه، 22 اکتبر 2012 - 20:04

آتش گرفتن یک کارخانه برنجکوبی در آقا سید شریف

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت پیش از ظهر امروز در جریان اطفای حریق مذکور وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارخانه برنجکوبی منطقه آقاسید شریف را تشریح کرد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمد علی رفیعی با بیان اینکه بامداد امروز از طریق تماس شهروندان وقوع یک فقره آتش‌سوزی به سامانه 125 گزارش شد، اظهار کرد: این گزارش از وقوع حریقی واقع در جاده جیرده محله آقا سید شریف رشت خبر می‌داد که با وجود خارج از محدوده بودن مکان وقوع این حادثه، بلافاصله پنج دستگاه خودروی اطفاییه به همراه 13 نفر آتشنشان از دو ایستگاه در محل حاضر شدند و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

وی درباره دلیل وقوع این آتش‌سوزی بیان کرد: دلیل وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی رشت در دست بررسی است.

این مسئول میزان خسارت وارده به کارخانه برنجکوبی را بسیار زیاد دانست و یادآور شد: اطفای کامل این نوع حریقها به دلیل مغزی سوز بودن و دپو شدن مواد به سختی صورت میگیرد.

وی با اشاره به اینکه حرارت و آتش به بخش‌های داخلی شلتوکهای برنج و انباشته شده نفوذ کرده است، تصریح کرد: برای اقدام اصولی باید مواد را لایه به لایه تخلیه و اطفا کرد که این امر به دلیل کمبود نیروی انسانی و نبود ماشنآلات مکانیکی، زمانبر و طاقتفرسا است.

رفیعی مهار آتش‌سوزی کارخانه برنجکوبی مذکور را پس از حدود 4 ساعت عنوان کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads