کد خبر: 9760 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2012 - 18:45

انفجار فساد اخلاقی در ژاپن

طبق آمار ده درصد از مردان ژاپن خود به داشتن رابطه با نوجوانان اعتراف كرده اند و اين آمار روز به روز افزايش مي يابد تا جائيكه اخيرا مسئولين در رابطه با اعتياد مردم ژاپن به مسائل جنسي هشدار داده اند.

به گزارش خوبان به نقل از جام: تحقيقات جديد شوكه بر انگيز، نشانگر افزايش آمار تجاوز و ميل به تماشا و توليد سي دي هاي فيلم هاي مبتذل از مردان بالغ با كودكان زير 12 سال در كشور ژاپن است.

فرماندار پايتخت قديمي ژاپن “شهر كيوتو كيجي يامادا با افزيش اين روند،درصدد برقراري قوانين سخت گيرانه در رابطه با موارد مبتذل بر آمده است بطوريكه مشاهده هرگونه موارد نامشروع پيگرد سخت قانوني در پي خواهد داشت و از سوي ديگر دستور جمع آوري تمام سي دي هاي مبتذل را صادر كرده بطوريكه پليس كيوتو در مدت چند ماه اخير هزاران هزار سي دي غير مجاز جنسي را از سطح شهر جمع آوري نموده است.
بنا بر نتايج تحقيقات صورت گرفته ميزان آمار موارد جنسي منتج به جنايت در طي دهه گذشته در ژاپن پنج برابر افزايش يافته است و از سوي ديگر در طي سال گذشته در حدود 600 كودك نوجوان قرباني كارگردانان و فيلم سازان مستهجن گرديده اند كه در اين ميان نقش اينترنت در ترويج اينگونه دامها براي نوجوانان بسيار بالا بوده است.

با توجه به نقش برجسته ژاپن در توسعه و اقتصاد ، این کشور در رابطه با توسعه و آزادي صنعت انيميشن و سينما تلاش زيادي كرده و تاكنون نسبت به مسائل جنسي از خود واكنش نشان نداده بطوريكه طبق آمار ده درصد از مردان ژاپن خود به داشتن رابطه جنسي با نوجوانان اعتراف كرده اند و اين آمار روز به روز افزايش مي يابد تا جائيكه اخيرا مسئولين در رابطه با اعتياد مردم ژاپن به مسائل جنسي هشدار داده اند.

مراكز تحقيقاتي مبارزه با سوء استفاده جنسي در انگلستان اعلام داشت كه در سال 2006 تنها در ژاپن نزديك به 16250 وب سايت جنسي راه اندازي شده و موسسه كانادائي در سال 2009 اظهار داشت كه ژاپن از ميان 5 كشور مبتذل جهان از منظر ساخت وب سايتهاي سوء استفاده جنسي از كودكان ،چهارمين رتبه را در دنيا از آن خود كرده است بطوريكه بنا به گفته يكي از محققان جامعه شناسي كشور ژاپن با اين روند در طي چند سال آينده از كشور آمريكا نيز جلو خواهد زد.

عليرغم اينكه پليس اف بي آي و بازرسان اطلاعاتي ژاپن اطلاعاتي از سازندگان اينگونه فيلمهاي مبتذل به پليس ژاپن ارائه مي كنند ولي آنها در اين رابطه سكوت كرده و كاري انجام نمي دهند چراكه در ژاپن فقط برای سازندگان و پخش كنندگان اين فيلمها مجازات در نظر گرفته شده كه آن هم بيشتر از 5 سال حبس نيست ولي پليس كيوتو براي اولين بار به دارندگان اين فيلمها هم مجازات يك سال زندان و جريمه 500000 ين در نظر گرفته است و با اين روش سعي در برخورد شديد حتي با دارندگان اين فيلمها را دارد.

شایان ذکر است نفوذ فرهنگ ابتذال و بی بند و باری غربی در کشورهای مختلف جهان روند سقوط اخلاقی و انسانی آنها را به گونه ای سرسام آور افزایش داده است و موجی از ناامنی و بیماری های روانی و جسمانی را موجب شده است.

گفتنی است ژاپن از جمله کشورهایی است که پس از اشغال توسط آمریکا در جنگ جهانی دوم جامعه آن دستخوش غرب زدگی شدید شده است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. منصور
     | 2014/12/22 - 22:22
    پاسخ
    +3
    -6

    متاسفانه ژاپن امروزه جزو جوامع فاسد دنیاست اگر این کشور درگیر جنگ با ایالات متحده نمیشد شاید سرنوشت بهتری میداشت به نظر من شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم زمینه ساز نابودی این کشور شد تا ماندن فرهنگش امروزه فرهنگ ژاپنی با مسائلی امیخته شده که یشتر شبیه مسائل غربی است این کشور اینده خوبی نخواهد داشت وقدرت اقتصادی ان هم روزی در هم خواهد شکست

  2. محمد
     | 2015/02/9 - 02:44
    پاسخ
    +2
    -8

    با عرض سلام . بیشتر مردم ژاپن بیماری افسردگی دارند و به همین دلیل که آمار خودکشی زیاد شده. حتی به خاطر همین افسردگی هم بیشتر سرشون رو به کارشون جمع میکنند تا گذر زمان رد حس نکنند . ما ایرانی ها سنت های خوبی داریم و هم دین خوبی داریم. اگر مسایل بحران اقتصادی و اختلاف طبقاتی تو کشور کم بود جزو شاد ترین مردم جهان میشدیم . حیف.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads