کد خبر: 9624 - تاریخ: دوشنبه، 15 اکتبر 2012 - 10:37

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان گفت:

سایت تیراندازی در گیلان احداث می‌شود

طبق تفاهمنامه بین هیئت تیراندازی استان و استانداری، پنج نقطه در گیلان برای احداث سایت تیراندازی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: امیر مرادی در نخستین نشست هم‌اندیشی با روسای هیئت‌های شهرستان‌های گیلان، تیراندازی را ورزشی ملی مذهبی دانست و اظهار کرد: استقبال از ورزش تیراندازی از طرف آحاد مختلف جامعه بسیار زیاد است و مسئولان عالی‌رتبه نظام نیز نگاهی خاص به این رشته ورزشی دارند.

وی فراگیری آموزش‌های لازم تیراندازی به شهروندان را خواسته مسئولان دانست و ابراز کرد: با فراگیری آن حتی صرف نظر از بعد قهرمانی، کشور را نیز همواره آماده نگه می‌داریم.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته هیئت تیراندازی تقریبا در سطح استان غیرفعال بود، گفت: در دوره‌های پیشین هیئت تیراندازی در شهرستان‌ها هیچ فعالتی از خود نشان نمی‌داد و شاکله آن در رشت بود که آن هم تنها در سایت سردار جنگل با اهداف ثابت دنبال می‌شد.

وی ادامه داد: در دوره جدید هیئت‌های شهرستان‌ها را احیا و روسای آنها نیز معرفی شدند که این افراد دارای توانمندی‌های بالا و ارتباطات وسیعی در سطح استان و حتی کشور هستند و به وظایفی که به آنها محول شده است، اشراف کامل دارند.

مردای با تصریح بر اینکه به دنبال مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه رشته تیراندازی هستیم، خاطرنشان کرد: در بحث اهداف ثابت با نیروی مقاومت بسیج قراردادی منعقد کرده‌ایم که تمام شهرستان‌های گیلان از آن بهره‌مند می‌شوند و طبق این قرارداد در همه شهرستان‌ها حداقل یک سالن استاندارد ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: در بحث اهداف پروازی نیز تفاهمنامه بین هیئت تیراندازی استان و استانداری گیلان به امضا رسیده که در آن 5 نقطه در استان برای احداث سایت تیراندازی پیش‌بینی شده است.

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان متذکر شد: علاوه بر پنج نقطه پیش‌بینی شده مذکور، سایت‌های مرکزی رشت و دهنه سر خمام نیز در حال فعالیت هستند.

وی ظرفیت هیئت تیراندازی گیلان را بالا خواند و یادآور شد: باید پا را فراتر از استان بگذاریم و به مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی فکر کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های استان باید رقابت تنگاتنگی با هم داشته باشند، خاطرنشان کرد: روسای هیئت‌های تیراندازی شهرستان‌ها باید بتوانند حمایت‌های فرمانداران، نمایندگان مجلس و شهرداری‌ها را به طرف این رشته جلب کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads