کد خبر: 9545 - تاریخ: یکشنبه، 14 اکتبر 2012 - 08:30

کاراته کای رودسری

دراعتراض اهانت به رسول الله(ص) از شرکت در مسابقات جهانی فرانسه انصراف داد

با توجه به این که سرآغاز اهانت از این کشور اروپایی بوده اینجانب به همراه دیگر شرکت کنندگان تصمیم گرفتیم مسابقات فوق را تحریم و به نشانه اعتراض ، حاضر به شرکت در این مسابقات نشدیم .

به گزارش خوبان به نقل از رصد رودسرعلی اصغر کریمی‌رودسری ، ورزشکار سبک کیوکوشین کان کاراته در دیدار با بخشدار و رئیس شورای بخش مرکزی ، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : برای شرکت در این مسابقات که ۷ مهر ماه (۲۸ september) با حضور ورزشکاران برتر کشورهای مختلف این رشته در کشور آلمان برگزار میشد  با توجه به اینکه سرآغاز اهانت از این کشور اروپایی بوده اینجانب به همراه دیگر شرکت کنندگان تصمیم گرفتیم مسابقات فوق را تحریم و به نشانه اعتراض ، حاضر به شرکت در این مسابقات نشدیم . بخشدار بخش مرکزی رودسر نیز در این دیدار ، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت نورانی نبی اکرم ( ص ) ، با تقدیر از این حرکت ماندگار و ارزشمند ورزشکاران ایرانی اظهار داشت : اینگونه حرکات ورزشکاران کشور عزیزمان نشان از عمق عشق و ارادت آنان به پیامبر عظیم الشأن اسلام بوده و این کار بزرگ شما باعث افتخار است . ” اسماعیل حسن زاده ” افزود : امروز دنیای غرب در جهان اسلام در نقطه ضعف و انزوای کامل قرار دارد که این حرکت دنیای غرب نشانگر همین موضوع است .

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads