کد خبر: 9249 - تاریخ: چهارشنبه، 10 اکتبر 2012 - 08:49

پرونده مشایی در دستور کار کمیسیون اصل 90 قرار گرفت.

در راستاي شكايت برخي اشخاص حقيقي و حقوقي از رحيم‌مشايي به کميسيون اصل 90، پرونده ی وی در این کمیسیون تشکیل شده است.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، مصطفي افضلي‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از پيگيري پرونده مشايي خبر داد و گفت: پرونده اسفنديار رحيم‌مشايي، رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور در دستور كار كميسيون اصل 90 قرار گرفته و در آينده نزديك بررسي خواهد شد.

وي تصريح كرد: پيشتر در راستاي شكايت برخي اشخاص حقيقي و حقوقي از رحيم‌مشايي به کميسيون اصل 90، پرونده‌اي در اين خصوص در اين كميسيون تشكيل شده ولي تا به امروز بررسي نشده است.

سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس با بيان اينكه در حال حاضر پرونده‌هاي اولويت‌دار ديگري در دستور كار داريم، خاطرنشان كرد: نمي‌توانيم زمان دقيقي را براي بررسي پرونده رحيم‌مشايي مشخص كنيم ولي اين پرونده در دستور كار قرار گرفته و در آينده نزديك بررسي خواهد شد.

گفتني است کميسيون اصل 90 يکي از کميسيون‌هاي تخصصي مجلس شوراي اسلامي است که وظيفه محول شده به مجلس در اصل نودم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران را انجام مي‌دهد.

در اصل نودم قانون اساسي آمده است: “هر کس شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه یا قوه قضائیه داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را کتباً به مجلس شورای اسلامی عرضه کند؛ مجلس موظف است به این شکایات رسیدگی کند و پاسخ کافی دهد و در مواردی که شکایت به قوه مجریه و یا قضائیه مربوط است رسیدگی و پاسخ کافی از آنها بخواهد و در مدت متناسب نتیجه را اعلام كند و در موردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عامه برساند.”

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads