کد خبر: 9187 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 اکتبر 2012 - 19:20

رئیس جمهورآینده باید فردی با خصوصیات حاج قاسم باشد!

رئیس جمهور آینده باید چهره ای با خصوصیات حاج قاسم باشد! مقتدری در برابر بیگانه و تسلیم در برابر قانون! کسی که حدود و حریم خود را می شناسد و هر چه در دنیا مشهور تر و معروف تر شود، بر تواضعش در برابر نظام و انقلاب و رهبری آن افزوده می شود.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق: وال استریت ژورنال او را یک استراتژیست متفکر و عمیق معرفی کرد و نوشته که آمریکا او را دشمن شماره یک خود در منطقه  می داند و دولت اوباما تلاش می کند توانایی های او را برای توسعه نفوذ ایران در خاورمیانه خنثی کند. برخی رسانه های غربی با استناد به اظهارات ژنرال پترائوس (رئیس سازمان سیا) از او با عنوان قدرتمندترین بازیگر خاورمیانه یاد کرده اند که وجهه و قدرت او در سال های اخیر افزایش یافته است . نمایندگان کنگره  آمریکا پیشنهاد ترور او را مطرح کرده و فرمانده سابق نیروی زمینی آمریکا نیز او را تهدید به مرگ کرده است. برخی رسانه های غرب او را کابوس روزها و شب های فرماندهان و ژنرال های آمریکا معرفی کرده اند.

2- توصیفات بالا نمایانگر گوشه هایی از توانمندی های قاسم سلیمانی است. فردی که سال هاست در سکوت به ادای تکلیف خود مشغول است و به همین دلیل بیش از آن که در داخل و نزد خودی ها شناخته شده باشد در میان دشمنان نظام و انقلاب و اسلام شناخته شده است! و طبیعی است که دشمنان توصیفی منصفانه از حاج قاسم ارائه نکنند اما قادر به مخفی کردن توانایی ها و قدرت موثر او در مدیریت و فرماندهی نیز نبوده اند.

3-تکرار اسامی تکراری در این روزها، نوعی از دلزدگی به فضای انتخاباتی کشور حاکم کرده است. خیلی ها با یاس از چهره هایی به عنوان رئیس جمهور آینده نام می برند که امتحان خود را در مباحث دیگر پس داده و رغبتی برای شرکت در انتخابات و امید چندانی برای بهبود اوضاع کشور در آینده در مردم ایجاد نمی کنند.

4- تجربه ثابت کرده که به رئیس جمهور تئوری پرداز، خود فیلسوف بین، متفرعن ، کم ظرفیت، بی جنبه و…نیازی نداریم . رئیس جمهور باید مجری قانون، مطیع  رهبری، دارای مجموعه بدنه هماهنگ اجرایی، صاحب درک دقیق از اهداف و برنامه های کلان نظام و مومن به آن باشد و کوچکترین  شائبه ای از ایستادگی در برابر رهبری و بی اعتنایی به راهبردها و سیاست گذاری های اعلام شده از جانب ایشان در سوابق او موجود نباشد.

5-رئیس جمهور آینده باید چهره ای با خصوصیات حاج قاسم باشد! مقتدری در برابر بیگانه و تسلیم در برابر قانون! کسی که حدود و حریم خود را می شناسد و هر چه در دنیا مشهورتر و معروف تر شود، بر تواضعش در برابر نظام و انقلاب و رهبری آن افزوده می شود و داشته ها و یافته های خود را مدیون اسلام و نظام  و رهبری می داند و به جای تمجید از من و نیروی من و مجموعه تحت امر من، از نظام و انقلاب  اسلامی و شایستگی ها و توان مهندسی آن تمجید می کند!

6- شاید حاج قاسم کوچکترین تمایلی به نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشد و ادای تکلیف در مسئولیت کنونی را با هیچ چیز دیگر عوض نکند! مهم آن است که بدانیم رئیس جمهور آینده باید چه خصوصیاتی داشته باشد و این که در مملکت قحط الرجال نیست و فراوانند چهره هایی مفید و موثر که گمنامی را بر نام و نشان و جنجال و هیاهو و تبلیغات ترجیح داده و از شهرت و قدرت طلبی گریزانند!

7-حاج قاسم هم اکنون چهره ای بین المللی است و نیازی به ریاست جمهوری ندارد! دشمنان او را و توانایی هایش را به خوبی می شناسند و می دانند او کسی نیست که در حسرت مذاکره و رابطه له له بزند. دوستان هم می دانند که او تاکنون لبخند رضایت ولی فقیه را با دنیا  معاوضه نکرده و از مصادیق ” و من ینتظر” است!
انتخابات آینده ریاست جمهوری به چهره هایی جدید،با ظرفیت، توان مند، مدیر، مودب و با اخلاقی چون او نیاز دارد و در این صورت چه نیازی است که با تکرار نام چند چهره تکراری نه چندان دلچسب، ذائقه جامعه را تلخ و مردم را نسبت به آینده نظام دلسرد کنیم؟

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads