کد خبر: 8915 - تاریخ: شنبه، 6 اکتبر 2012 - 12:03

اظهارات تاسف بار معاون اول رئیس جمهور:

رحیمی از رژیم صیهونیستی به عنوان یک کشور قدرتمند یاد کرد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری:کشورهای قدرتمند و در راس آنها رژیم صهیونیستی در جهان امروز با تبلیغات مسموم فتنه به پا کرده اند.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن، محمد رضا رحيمي از رژيم صهيونيستي بعنوان كشور قدرتمند ياد كرد جالب اينكه همين موضوع در سايت رياست جمهوري و بعنوان مهمترين بخش خبر به انتشار رسيده است .اين موضوع براي اولين بار است كه يك مقام مسئول ايران از رژيم صهيونيستي به عنوان كشور، آن هم از نوع قدرتمندش ياد مي كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از تبلیغات منفی قدرت های بزرگ که موجب جدایی میان ملت ها شده به عنوان پدیده ای شوم و ضدبشری یاد کرد و گفت: کشورهای قدرتمند و در راس آنها رژیم صهیونیستی در جهان امروز با تبلیغات مسموم فتنه به پا کرده اند و با امکانات رسانه ای که در اختیار دارند می توانند هر جامعه ای را در بایکوت قرار داده و چهره منفی از آن به نمایش بگذارند.
رحیمی با بیان اینکه تبلیغات منفی قدرت های بزرگ حضور گردشگران را از ما گرفته است، تصریح کرد: اگر گردشگران به ایران راه پیدا کنند واقعیت ها برملا می شود و طبل رسوایی دروغگویانی که ایران را کشوری ناامن جلوه می دهند، زده خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ایران کشوری سرشار از مهر و محبت و دوستی است،گفت: اما این واقعیت ها در دنیا منعکس نمی شود و قدرت های حاکم بر جهان تلاش می کنند ایران را کشوری قحطی زده و ناامن به جهانیان بشناسانند.

وی افزود: هر گردشگری که وارد ایران می شود ممکن است ابتدا تصور خوبی از ایران نداشته باشد و احساس کند که ایران کشور چندان امنی نیست اما پس از آنکه از این کشور دیدن کرد نظرش کاملا عوض شده و زیبایی ها،‌امنیت و رأفت و محبت ملت ایران را خواهد فهمید.

رحیمی خاطر نشان کرد: باید تبلیغات منفی علیه ایران را خنثی کرده و زمینه آشنایی دیگر ملت ها با فرهنگ کهن و باستانی ایران را فراهم نماییم چرا که در این آشنایی ها رفتار مسالمت آمیز و دوستی و محبت است که انتقال پیدا می کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ایران باید سالانه 20 میلیون گردشگر داشته باشد اما در حال حاضر تنها 3 میلیون گردشگر دارد، از رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست زمینه حضور گردشگران در نقاط مختلف ایران را فراهم کند تا فرهنگ فاخر ایرانیان به همه جهان معرفی شود.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور از تمبر یادبود هفته گردشگری و سایت جامع گردشگران ایران به 12 زبان زنده دنیا رونمایی شد.

در این مراسم همچنین خادمان برتر گردشگری ایران از دستان معاون اول رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند.

 

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads