کد خبر: 8808 - تاریخ: چهارشنبه، 3 اکتبر 2012 - 19:04

لنگرود رتبه نخست موتورسواران گیلان را دارد

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه 50 درصد موتورسواران گیلان در این شهرستان هستند، گفت: لنگرود رتبه نخست موتورسواران گیلان را دارد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: علیرضا زرعی‌چیان عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به شعار هفته ناجا «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست»، اظهار کرد: انتخاب این شعارها طبق اولویت‌ها و اهمیت کار ناجاست.

وی افزود: یکی از مسایلی که در یک دهه گذشته محوریت کار پلیس قرار گرفته تلاش برای شناسایی نیازمندی‌های مردم و ارائه خدمات مطلوب و در حد انتظار به شهروندان است.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه در شش ماه گذشته بیش از 9 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان برقرار شد، تصریح کرد: این رقم نشانه این است که مردم همواره پلیس را در کنار خود می‌بینند و پلیس نیز همواره سعی دارد تا توقعات بجا و در چارچوب مردم را تا حد بضاعت و توان برآورده کند.

زرعی‌چیان با بیان اینکه رسالت خبرنگاران ایجاد امنیت روانی در مردم است، اذعان کرد: اگر بخواهیم امنیت را تقسیم‌بندی کنیم احساس امنیت از اهمیت بالاتری برخوردار است و رسالت بزرگ رسانه‌ها ایجاد امنیت روانی در ذهن مردم است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی انتظامی لنگرود افزود: ساختمان پرسنل وظیفه و افسران نگهبان با اعتبار 16 میلیون تومان و نیز سوله‌ای با اعتبار 150 میلیون تومان برای استراحت کارکنان در مواقع ضروری به ویژه در فصل تابستان در حال احداث است.

این مسئول ادامه داد: در یک سال گذشته نیروی انتظامی لنگرود به توفیقات خوبی در زمینه عمرانی دست یافته که از جمله آنها جابه‌جایی ساختمان نظام وظیفه و کلانتری 11 و ساختمان پلیس مواد مخدر لنگرود است.

به گفته وی ساختمان کلانتری 13 لنگرود با مساحت 450 متر مربع در حال احداث بوده که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زرعی‌چیان کشف 229 مورد سرقت در لنگرود را از جمله اقدام‌های پلیس این شهرستان در مدت مذکور ذکر کرد و یادآور شد: از این میزان 193 مورد یعنی 87 درصد آن منجر به کشف شده و 160 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در بحث مواد مخدر نیز در مدت مذکور 28 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد داشته و در این راستا 795 نفر دستگیر شدند که با افزایش 1.4 درصدی مواجه بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود کشفیات مفاسد اخلاقی و مشروبات داخلی و خارجی نیز 27 درصد رشد داشته است.

وی درباره تصادفات لنگرود متذکر شد: در 6 ماه گذشته 350 مورد تصادف رانندگی در لنگرود رخ داد که 330 مورد جرحی و 17 مورد فوتی بود.

زرعی‌چیان با اشاره به اینکه 68 درصد فوت شدگان موتورسوارانی بودند که کلاه ایمنی نداشتند، بیان کرد: 65 درصد تصادفات و 56 درصد مجروحان نیز مربوط به موتورسواران است.

وی با بیان اینکه لنگرود 50 درصد موتورسواران استان را دارد، تصریح کرد: لنگرود دارای رتبه نخست موتورسواران گیلان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads